Deurpaneel verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jpoers

Lid
Weet niet of het al een keer gepost is.

maar heeft iemand een idee hoe je het paneel van de achterdeuren afkrijgt? of heeft iemand een tip hoe je draden krijgt bij de tweaters? er lopen er namelijk nog geen!
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

maar heeft iemand een idee hoe je het paneel van de achterdeuren afkrijgt? of heeft iemand een tip hoe je draden krijgt bij de tweaters? er lopen er namelijk nog geen!

[/ QUOTE ]

bedoel je nu dat je in de deuren WEL tweeters hebt zitten, maar geen draden?? lijkt mij een beetje onlogisch...
Maar als je kijkt hoe de rest van de plastic plaatdelen zijn bevstigd in het interieur zou ik zeggen dat er maar 1 mogelijkheid is... met clipjes... /forum/images/graemlins/shocked.gif

Kijk of je voorzichtig de armsteun kan verwijderen (best kans dat deze wel zit geschroefd...) en de deurhendel... dan denk ik dat je de complete paneel eraf kan trekken...
succes in ieder geval!
 

Jpoers

Lid
er zitten al uitsparing voor tweaters aan de voorzijde net onder het raam in de achter portieren. ik wil daar tweaters inzetten die ik nu bij mijn boxen achterin heb zitten, maar ik weet niet hoe ik daar een kabel naartoe kan krijgen
 

DJNeO

Actief lid
Heb net even bij mijn deur gekeken, en als ik het zo zag zit het paneel met klipjes vast, dus dat moet er zo eraf te halen zijn... (wel voorzichtig uiteraard...) verder zit er naast de deur een dikke rubber slang waar de kabels doorkunnen... dat moet niet zo moeilijk zijn /forum/images/graemlins/smile.gif Zorg ervoor bij het verwijderen van het paneel dat je alle aventuele opstakels heb gedemonteerd zoals bijvoorbeeld slinger van het raam... Succes nogmaals
 

Jpoers

Lid
hey djneo thnx voor de snelle reacties, het is me gelukt om er kabels naar toe te krijgen, alleen heb uiteindelijk niet het deurpaneel hoeven verwijderen, alleen dat rubbere slangetje aan de deur, vervolgens met wat ijzerdraad naar boven gemikt en zo draad ertoe gekregen, /forum/images/graemlins/regels.gif
 

mase

Nieuw lid
Ik heb zelf recent een fabia combi aangeschaft en overweeg om ook achter speakers te plaatsen. Ik ben benieuwd hoe je in de achterdeuren het rooster voor de tweeters kunt verwijderen? Kun je ook aangeven welk type tweeters past, of moet je via de dealer originele tweeters aanschaffen?
 

DJNeO

Actief lid
Ik heb mijn fabia met standaard 4 tweeters en 4 speakers besteld, het roostertje is voor zover ik weet erop geklikt... zo leek het tenminste toen ik keek... ik zal morgen eens kijken wat de diameter is van de tweeter...

Ik zou zelf never de standaard speakers bestellen als je ze erin gaat zetten... ik zou dan een compo setje nemen!!
Ik weet overigens niet of de standaard speakers al een scheidingsfilter hebben, persoonlijk denk ik van niet...
Een compo setje heeft dit zeker wel, en dan is het een veel leuker geluid... en kwa merk speakers is er voor mij eigenlijk maar 1... JBL! /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan