Deur gaat niet meer open fabia 1

Ik heb een heel vervelend probleem met de fabia 1 van mijn vriendin waar ik even niet uitraak.
Ik heb vandaag het raammechanisme vervangen van het bestuurdersportier, een klus die ik nog gedaan heb.
Echter moet er iets fout gegaan zijn: ik krijg de deur niet meer open, niet langs binnen, niet langs buiten. Ik kan de deurhendel aan de buitenkant niet genoeg naar buiten trekken volgens mij. Ik had deze nochtans getest voordat ik de deurkaart er weer op monteerde maar moet toch iets fout gelopen zijn.
Van het slot gaat hij, pennetje beweegt op en neer. Echter de deur openen met de hendels gaat niet.
- Wat kan hier fout gelopen zijn?
- En belangrijker: wat kan ik hier aan doen, immers: ik krijg de deur niet open dus ik krijg het slotmechanisme niet los, bijkomend krijg ik er de deurkaart ook niet meer af en wss als ik deurkaart er al afkrijg krijg ik de binnenplaat er niet uit waar het raammechanisme op gemonteerd zit.

Wie heeft een tip?
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb ooit eens een wegenwachter bij mijn Fabia 1 combi gehad nadat ik mezelf per ongeluk had buitengesloten. Die presteerde het om met een zaagblad (uit zo'n zaagbeugel gehaald) tussen het raam en de rand door het mechaniek te openen. Geen idee hoe, maar hij flikte het.
Zit er misschien toevallig een geroutineerde auto-inbreker inje kennissenkring? :D
 
Bedankt voor jouw reactie.
Het is opgelost, met dank aan dit youtube filmje:
kabel in de buitenhendel zat blijkbaar niet goed (nok zak naar voor ipv naar achter. Wat de consequentie daarvan is weet ik eigenlijk nog niet zo goed maar het is opgelost.
 
Bovenaan Onderaan