Details Forrest

EdK

Forumguru
Tsja dat siliconen trucje ken ik op zich ook wel, alleen nadeel van siliconenspray is dan weer dat het vuil aantrekt.
Ooit een langere tijd gebruikt op zwarte delen op de motorfiets en houd inderdaad de boel redelijk zwart, maar ook zwart door het vuil.
Dus hier uiteindelijk vanaf gestapt.

Cordoba

Forumguru
Wat EdK al zegt, en als het er optisch goed uitziet, wil dat niet zeggen dat het voor de 'gezondheid' van de kunststof goed is. (denk aan bepaalde stoffen die op kunnen lossen in een middel dat niet voor dit doel gemaakt is) Sommige kunststofdelen zitten alleen voor de vormgeving/afdekking, maar andere delen hebben ook een mechanische functie (denk aan deurhendels, delen van buitenspiegels, bumpers enz.).

motomarz

Senior Member
De enige Skoda die ik gedaan heb wordt je niet vrolijk van @EdK. Die wordt mishandeld door z'n eigenaar. Die heb ik twee keer gedaan maar die doe ik uit principe niet meer. Sinds de laatste keer 2 jaar geleden is hij niet meer gewassen. Ding roest aan alle kanten, bekleding goor. Maar goed technisch is hij in orde, dat vind de eigenaar belangrijker dan de auto verder netjes houden.

Mocht je een andere Skoda onder handen willen nemen dan houd ik me aanbevolen hoor.

Bovenaan Onderaan