Derde remlicht unit

derde remlicht unit afgebroken

  • oplossing

    Stemmen: 0 0,0%
  • gebruikt

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
waar kan ik een derde remlicht unit verkrijgen bij mij zijn beide " pinnen "afgebroken links en rechts dus deze blijft niet meer zitten en donderd naar beneden
 
heb nu stukje karton tussen de middeelste bevestiging geklemt zit wat vaster nu, dubbelzijdig plakband kan ik ook proberen, probleem is alleen dat er aardig wat ruimte zit tussen het metaal en de unit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tees

Donateur
Voor een auto van de leeftijd van een F2 zou ik zonder enige twijfel een sloopunit halen! Kost je de kop niet en als ze m voor je gedemonteerd hebben krijg je nog garantie ook (maar zelf demonteren is goedkoper). Op onderdelenlijn kan je idd de meeste slooponderdelen vinden.
 
Voor een auto van de leeftijd van een F2 zou ik zonder enige twijfel een sloopunit halen! Kost je de kop niet en als ze m voor je gedemonteerd hebben krijg je nog garantie ook (maar zelf demonteren is goedkoper). Op onderdelenlijn kan je idd de meeste slooponderdelen vinden.
heb idd onderdelenlijn aanvraag gedaan en mp , dank alle voor de reacties
 

Tees

Donateur
Als er een sloperij bij je in de buurt zit, kan je ook op hun website kijken (of bellen) wat voor auto's ze hebben staan. Soms staat er ook op Onderdelenlijn welke auto's ze niet-gedemonteerd nog hebben staan. De onderdelen die op Onderdelenlijn staan zijn namelijk al gedemonteerd, maar heel veel auto's laten ze heel lang staan voor ze die zelf demonteren, en daar mag je dan zelf al onderdelen vanaf halen.
 

Cordoba

Forumguru
Als je op schadeautos.nl kijkt, en op het gedeelte 'demontage' , kun je zoeken op automerk, model en bouwjaar en kun je kijken welke sloperijen een F2 hebben staan. Altijd wel contact opnemen met de sloperij, want mogelijk is het onderdeel dat je zoekt al verkocht. Als ik even zoek zie ik dat er in Gemert (Peter v.d.Laar) één staat, maar dat is geen goedkope sloperij. Verder in Ospel, Uden, diverse exemplaren bij sloperijen in Rucphen en Roosendaal, dus genoeg opties.
 
bestel wel eens wat bij Focus automotive in Roosendaal. Regelmatig wel meerdere fabia spullen liggen en word ook gewoon verzonden. Je kan op de site van focus gewoon op kenteken zoeken.
 
Bovenaan Onderaan