Derde remlicht probleem & VCDS codes

Andrey

Nieuw lid
Beste allemaal! Ik heb 1.8 TSI 4x4 Octavia L&K 2009. Ik heb een melding gekregen dat de derde remlicht moet checken.
(3 led lampjes kapot naar het regen).
Waar kan ik de auto beste repareren vlakbij Amsterdam? Bij welke garage.
En ik wil graag sommige codes wizengen (naar Audi of Golf R). Waar kan ik VCDS codes aanpassen?


P/s excuses voor mijn Nederlands;)
I heb bijna hetzelfde auto in Moskou gehad. Ook 1.8 TSI CDAB, niet met haldex 4x4, maar wel met classic automaat (geen DSG!) (was powered by Revo technik 225pk).
 

Andrey

Nieuw lid
Dankjewel voor het linkje!

Maar ik dacht dat je kan de garage adviserenm (met VCDS coding) or iemand uit het forum wie kan helpen. Ik kan zelf garage zoeken, er is een in de buurt voor reparaties… Maar misschien is er en speciale VAG-Group garage in Nederland voor tunning en reparaties?



Ik wil codes van Skoda naar Audi/VW aanpassen. Ik heb in mijn oude Octavia voor besturing code van Golf R en gaspedaal van TTRS gehad + XDS geactiveerd! Dat was absoluut andere auto na coderingen!



Nu heb ik stage 1 van Vagtecknik (~210 pk). Mijn 1.8 TSI gen.2 (met k03 turbo) is bijna hetzelfde motor als 2.0 TSI gen.2 A5 van Octavia RS (IHI turbo) maar met verschillende turbokits. K04 turbo uit Golf R mk.6/ Audi S3 kan ook op mijn motor installeren worden (330 pk).
 
Bovenaan Onderaan