Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooie auto. Wel grappig om te zien dat je zo kunt variëren met de RS. Een "luxe" versie in chroom, donkere kleur, alu velgen, zoals jij hebt, of opvallender (volgens sommigen: Sjonnie) in geel met zwarte 19".
Zo vandaag TVS engineering gebeld, op 5 augustus 2014 wordt de auto getuned en de DSG aangepast. We zullen zien als hij meer dan 200 pk krijgt in combinatie met de aangepast DSG... zal een totaal andere auto worden dan. En lekker met de voucher dus nog "goedkoop" ook.
Ach Dennis.. er staan er nog 7 onder OVB van de 21.. Plus ikzelf sta er ook nog op en in het geval ik mijn nieuwe bolide nog niet heb op dat moment zal ik toch niet gaan rollen met mijn Faabje hoor . Jij mag gerust mijn plekje hebben dan.. maar moet je wel op tijd langskomen é
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.