Demonteren koplamp

kylimo

Senior Member
Eén van mijn koplampen zit iets hoger gemonteerd dan de andere. Hierdoor is er aan de bovenkant van deze koplamp geen ruimte om een "eyebrow" te plaatsen. Aan de onderkant van die koplamp zie je dan ook echt een spleetje over de hele breedte van de koplamp. Om te kijken waarom deze hoger zit zal ik hem er even uit willen halen. Begrijp ik het nu goed dat de hele bumper er dan af moet? Via deze link lijkt het er wel op, ondanks dat het er ook op lijkt dat alle boutjes van de koplamp van boven af te benaderen zijn : https://www.briskoda.net/forums/top...hts-skoda-fabia-mk3-2018-model-10-tsi-95-bhp/ . Maar daar zal ik dan wel naast zitten. In mijn geval betreft het wel een 2016 model met een 1.2 TSI motor.

Groeten Boy
 

EdK

Forumguru
@kylimo heb ongeveer een jaar terug ook deze vraag hier in een topic gezet met meer de vraag of iemand wat schema's kon posten vanuit ETKA in PDF vorm.
Hierop zijn geen tekeningen gepost ( helaas ) maar wel wat reacties geplaatst , en die zeggen eigenlijk allen dat de bumper inderdaad verwijderd moet worden
Ook ik heb / had het vermoeden net als jij dat de bouten van koplamp van boven benaderbaar zijn.
Ben er verder niet meer mee bezig geweest daar ik de tijd nog steeds hiervoor moet vrij zien te maken.
 

kylimo

Senior Member
Ik ben bang dat het bij mij ook wel even gaat duren, maar ben blij met dit antwoord. Stel ik mij daar gewoon op in, kan het alleen maar mee vallen.

Dank.
 
Bovenaan Onderaan