Definitief: Octavia combi III 1.5 TSI

Op de valreep van dit jaar zojuist vernomen dat de bestelling vandaag rond is gekomen. Nog even afwachten wat de verwachting is vanuit de dealer over de levertijd, maar de configuratie is definitief en goedgekeurd :)


ŠK0DA Octavia combi FL (3)
Style Business
1.5 110 kW / 150 pk TSI Combi
6 versn. Hand

Quartz grey metallic
Travel ass. verkeerb. + licht
Sunset
Verwarmbare voorruit
Lane assist en blindspot
Digitaal intrumentenpaneel

Accessoires:
Vaste trekhaakset, inclusief 13-polig kabelset
Achterbumper beschermstrip alu
Gemini antraciet 18" Iichtmetalen velgen (5E0C0N498E HA7)
Hulpveren ZSSGO2SO

Zodra ik meer weet van de verwachte levertijd dan lezen jullie dat.

Daarmee komt er in 2019 weer een Octavia op de oprit te staan. Tot oktober 2018 was dit een race blue metallic O3 combi ambition business . De 1.0 TSI bleek wat licht voor de vakanties met caravan. Met een nieuwe werkgever kwam weer de mogelijkheid een nieuwe auto te kiezen. Na wat wikken en wegen toch weer gekozen voor een Octavia combi. Geen blauwe meer (reeds gehad) en nu een style business.

De samenstelling maakt in mijn beleving de auto compleet en praktisch. Ik hoop dat de kleur en de bi-color 18" velgen goed uitpakken. :dankje:
 
Laatst bewerkt:
Ik zat al op deze vraag te wachten @RichTrip ;)

De dealer heeft mij verzekerd dat de 1.5 TSI Style Business standaard is voorzien van trekhaakvoorbereiding. Tevens heeft hij aangegeven dat ze zorgdragen voor de juiste trekhaak.

Al met al dus niet separaat hoeven te kiezen voor fabriek-af trekhaakvoorbereiding. Ik hoop er maar het beste van.
 
De eerste indicatie van levering in week 19 lijkt uit te gaan komen. :tegek:

Auto besteld net voor Kerst 2018. De dealer geeft aan dat de auto ingepland is in week 15. Levering in week 19 moet wel lukken inclusief trekhaak, 18" Gemini velgen en hulpveren.

We gaan het beleven. Levertijd komt daarmee op zo'n 20 weken.
 
Bovenaan Onderaan