De YETI komt!!

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Of ie komt of niet, ik heb hem al!!!! Helaas wel wat klein, namelijk schall 1:43.

[/ QUOTE ]

Hoe ben je daar aan gekomen????
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Okee, dan hoeft-ie voor mij niet. /forum/images/graemlins/frown.gif

[/ QUOTE ]

Men zal mij wel een ouwe brombeer vinden, maar sterker nog - nu ik er even over nadenk - wat een afbreuk zou zo'n ding doen aan het huidige Skoda-imago. Dat is toch uitermate WYSIWYG en blijft ver van alle lifestyle-meuk. Als Skoda value for money wil blijven leveren en alleen auto's bouwt die precies doen wat hun uiterlijk belooft, dan hoort deze Yeti daar niet bij.

Deze auto belooft aan de buitenkant offroad-prestaties, maar kan dat indien FWD van geen kant waarmaken. Fake dus, en Skoda hoort IMHO geen fake-merk te zijn.
 

Hetzer

Forumguru
@dutch4x4 , ik net toch nog op het internet gelezen dat de Yeti inderdaad op het Fabia-2 platform staat maar met VW 4-motion techniek!!!!!!!!! /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/530.gif /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

dus toch waar voor je geld!!!
 

Bijlagen

  • 18747-naamloos.bmp
    83,4 KB · Weergaven: 22

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@dutch4x4 , ik net toch nog op het internet gelezen dat de Yeti inderdaad op het Fabia-2 platform staat maar met VW 4-motion techniek!!!!!!!!! /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/530.gif /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

dus toch waar voor je geld!!!

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/473.gif

Dus Skoda blijft zichzelf trouw: what you see is what you get!

Maarre... hmm, dat opent perspectieven!

Graag dan ook een sportieve Fabia 2.0 FSI (or zelfs TFSI) met 4x4! Ja, als ze toch een Haldex-systeem voor het Fabia-platform bouwen! /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Wat was daarvoor je bron trouwens, Michael?
 

Dutch4x4

Senior Member
Laat maar, net dat Autobild-artikel uit het andere draadje gelezen en gezien dat het Haldex-systeem voor de Yeti van de Golf IV-generatie is, dus niet nieuw ontwikkeld.

Waardoor het volgende logisch klinkt: "Der neue Fabia steht weiter auf der aktuellen Plattform. Aus Kostengründen bekommt nur noch jedes zweite neue Modell auch einen neuen Unterbau. Das heißt: kein optionaler Allradantrieb, keine optimierte Lenkung im Stil des Golf V, keine ausgefallenen Extrawünsche in bezug auf Abmessungen (Breite) oder Aufbau (Cabrio/Roadster)."

Wel ander goed Fabia-nieuws, maar die opmerkingen zet ik wel in het andere draadje.
 
Bovenaan Onderaan