De YETI komt!!

Erikje

Actief lid
Naar mijn bescheiden mening kon dit wel eens een verkoophit worden. Gelukkig heel wat anders dan zo'n suffe Megane, Meriva of Golf Plus... Wat zou ie gaan kosten?

Geinig karretje. Moderne uitstraling en hopelijk scherp geprijst zoals we dat van Skoda gewend zijn. Er stond ook nog bij dat ze in het zelfde jaar een nieuwe Fabia willen introduceren. Ben erg benieuwd hoe die er uit komt te zien.

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Schuif hem maar zo bij mij naar binnen!!! /forum/images/graemlins/worshippy.gif

[/ QUOTE ]

Gaat dat passen dan denk je??? /forum/images/graemlins/ooo.gif /forum/images/graemlins/ooo.gif

Octaviarijder

Actief lid
Ik vind hem echt heel gaaf en ik denk dat ik mijn vrouwtje hier wel blij mee kan maken. Als ze de prijs een beetje leuk kunnen houden gaat dit echt een topper worden.

Dutch4x4

Senior Member
Is-ie nou zo laag of is-ie gewoon zo breed? Die hoogte - of beter, het gebrek eraan - spreekt wel voor 'm.

Als er maar een serieus 4x4-systeem onder zit. Welke auto dient er als basis?

Denk dat ik de bestelling , maar vast klaar maak.
Vrouwtje en ik zijn er zeer nieuwschierig naar en willen hem allebei hebben.

Hetzer

Forumguru
Ik ben er niet zo weg van , maar met een paar andere velgen ziet hij er gelijk wat beter uit!!

Bijlagen

• 18539-skoda_small.jpg
    18539-skoda_small.jpg
    8,2 KB · Weergaven: 17

Hetzer

Forumguru
Dutch4x4; De Yeti is de off-road versie van de Roomster en zij staan beide op het platform van de Fabia-2 en de nieuwe VW Polo.

Dutch4x4

Senior Member
Hmm, gaan ze daar dan speciaal een 4x4-systeem voor ontwikkelen? Er is in ieder geval nog geen nieuwe Polo met AWD leverbaar. Of wordt 't zo'n poseurskarretje met gewoon voorwielaandrijving?

Bovenaan Onderaan