De Yeti een succes maar verliest aan exclusiviteit ?

corsaar

Senior Member
De Yeti een succes maar verliest aan exclusiviteit
In februari werden er 465 Yeti,s afgeleverd (op kenteken gezet) als deze tendens doorzet betekend dit 500 % boven de prognose van de importeur. Totaal 2596 nieuwe Skoda,s, het lijkt erop dat Skoda verder uitbreekt. De levertijd zal wel oplopen , omdat er niet gerekend was op deze aantallen.
Ik heb mijn Yeti Elegance DSG 7 in week 10 besteld en geen verwachte levertijd meegekregen, ik ben zeer benieuwd,tegen de aflevertijd rijden er weer 1200 meer rond. Na 5 keer opel ben ik overgestapt naar Skoda een merk waar ik jarenlang een (onterechte) aversie tegen had.
Spannend ?

Falcon

Donateur
In mijn ogen blijft de exclusiviteit van de Yeti wel aanwezig. Dit komt gewoon simpelweg door het design van deze auto. Hij valt echt op in het verkeer!

Constant

Erelid
Bij nieuwe modellen is er altijd een verkooppiek in het begin, dus de cijfers van de eerste maanden hoeven niet voor het gehele jaar te gelden.

Zelf rijd ik in een Octavia Scout, daarvan zijn er vele duizenden verkocht in NL, maar ik zie er vrijwel nooit één (behalve die van mezelf :worshippy: ).

Dus ik verwacht dat de Yeti voorlopig nog wel een exclusieve auto zal blijven.

Bovenaan Onderaan