De stofzuiger van een Skodarijder...

Wallie

Lid
Vrijdag bij het stoplicht: stond een auto naast me met een meidje er in, zat een beetje naar me auto te kijken (jaja, zelfs ongewassen een chickmagneet :tongue:), doet ze d'r raampje open en kijkt me aan (mijn raam was al open): "Eeej, wat voor stofzuiger heb jij? :D"

EdK

Forumguru
Vrijdag bij het stoplicht: stond een auto naast me met een meidje er in, zat een beetje naar me auto te kijken (jaja, zelfs ongewassen een chickmagneet :tongue:), doet ze d'r raampje open en kijkt me aan (mijn raam was al open): "Eeej, wat voor stofzuiger heb jij? :D"

zeker een blonde chick !!
Kan niet eens onthouden dat die stofzuiger bij een ROOMSTER hoort !!
:D:D:yeah:

Gieliovd

Forumguru
Whahaha, ik vind hem leuk!

Ze heeft kennelijk goed opgelet tijdens de reclames en kon de humor er wel van inzien. Dat zie ik graag!

cvegreen

Forumguru
Ik begreep er niets van tot ik het filmpje zag.
Prachtig zeg. Ik zit hier met een brede glimlach achter mijn pc. Zo'n filmpjes zouden ze beter ook in België op de buis brengen in plaats van al die zever over wasmiddel en andere tot vervelends toe terug kerende zever.

Gieliovd

Forumguru
Ik begrijp je onbegrip :)

Hij is leuk!

"En die motor, twee-en-twintig-honderd Watt"...."Zóóó!.."

Maar dat je het in het echt hebt meegemaakt vind ik toch wel meesterlijk.

Desperado

Forumguru
Dat is wel leuk ja.
Je hebt ook mensen die achter je aan gaan lopen.....
Volg de Skodarijder :smirk:

EdK

Forumguru
Ik begreep er niets van tot ik het filmpje zag.

Prachtig zeg. Ik zit hier met een brede glimlach achter mijn pc. Zo'n filmpjes zouden ze beter ook in België op de buis brengen in plaats van al die zever over wasmiddel en andere tot vervelends toe terug kerende zever.​

Oh hebben jullie die zever reclame's van nederland overgekocht mbt wasmiddelen ??
Die zijn bij ons de laatste jaren namelijk minder zeverig geworden !!
Ach en de Roomster reclame is kwestie van filmpje naar de Belgische importeur toesturen met de opmerking dat ze hier een voorbeeld aan kunnen nemen !!

Nog 20 weken en dan is het :santa::santa::santa:

Constant

Erelid
Geen gein, sinds ik die Skoda heb, blijken mijn buren in de nieuwbouwflat dezelfde spullen te kopen. Kom ik bij de IKEA vandaan (kom daar dwangmatig sinds ik die Skoda heb, weet niet waarom :D ) blijken mijn buren dezelfde spullen gekocht te hebben.

Kamergenoot op kantoor, ik heb niets gezegd over mijn Skoda, maar binnen een week na mijn aankoop bestelt hij een Roomster Scout.

En het toppunt, belt er in de nieuwbouwflat weer een andere buurman aan, zegt tie ik moet nog een nieuwe houten vloer kopen en ik wil dezelfde hebben als die jij hebt. Waar heb je 'm gekocht?

Argh! Het is gewoon waar! We worden gestalkt als Skoda rijders!

EdK

Forumguru
Geen gein, sinds ik die Skoda heb, blijken mijn buren in de nieuwbouwflat dezelfde spullen te kopen. Kom ik bij de IKEA vandaan (kom daar dwangmatig sinds ik die Skoda heb, weet niet waarom :D ) blijken mijn buren dezelfde spullen gekocht te hebben.

Kamergenoot op kantoor, ik heb niets gezegd over mijn Skoda, maar binnen een week na mijn aankoop bestelt hij een Roomster Scout.

En het toppunt, belt er in de nieuwbouwflat weer een andere buurman aan, zegt tie ik moet nog een nieuwe houten vloer kopen en ik wil dezelfde hebben als die jij hebt. Waar heb je 'm gekocht?

Argh! Het is gewoon waar! We worden gestalkt als Skoda rijders!

Heb je altijd van dat soort dromen ???
En je weet het !! Dromen zijn bedrog !! :489:

Constant

Erelid
@EdK: Elke item was helaas waar. De eerste twee "volgers" waren toeval (hoop ik) en de vloer is gewoon erg mooi hout en omdat ik op de begane grond zit was het erg goed zichtbaar.

En de laatste zin was natuurlijk een geintje. (sommige mensen moet je alles uitleggen).

Bovenaan Onderaan