De Skoda Superb van Ozzie

Goedemiddag allemaal,

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe auto ben ik op dit forum terecht gekomen en heb ik al enorm veel nuttige dingen gevonden en gelezen, waarvoor dank!
Inmiddels is de knoop doorgehakt en ben ik sinds een maand de trotse eigenaar van een Skoda Superb. Ik ben inmiddels zo'n 3000 km verder en die zijn erg goed bevallen! :)

Over de auto:
Skoda Superb Combi iV uit 2021, uitvoering Clever+
Auto is oorspronkelijk geleverd in België en heeft daar 4 jaar in de lease gezeten.
Het hybride rijden bevalt me vooralsnog erg goed, ik rij elektrisch naar werk, laad daar op en rij weer elektrisch naar huis.

Ik zal op een mooiere dag wat meer foto's maken, voor nu een foto gemaakt tijdens het eerste weekendje weg.
0oiwm9t.jpeg

Ik ben erg blij met de auto maar dat betekent niet dat ik geen wensen heb :)
De auto staat nu op 17" Stratos velgen met (prima) winterbanden. Die wil ik graag behouden voor de wintersport dus ik mag op zoek naar een knappe zomerset.
Ik neig naar 18", veel groter hoeft van mij niet. Ik weet dat zo'n beetje alles uit de VAG stal eronder kan maar ik vind het nog moeilijk om een keuze te maken.
Soms is teveel keuze ook niet goed.

Over mezelf:
Man, 34, getrouwd, eerste kindje op komst (vandaar de overdreven grote auto). Van huis uit Volvo rijder (laatste auto was een V40) maar inmiddels zo overtuigd dat we voor mijn vrouw op zoek zijn naar een mooie Kamiq.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan