Smeeuwis
Donateur
Ter vervanging van mijn huidige Octavia 3 vanmorgen besteld: Enyaq Sportline 60, in de kleur Brilliant Silver, met transportpakket en trekhaak. Het gewenste schuifdak kon er helaas niet meer bij... Maar daar kan ik wel mee leven gezien de standaard uitrusting van de Sportline: geweldige sportstoelen, matrix LED, leer/alcantara, elektrisch verstelbare stoel met geheugen, elektrische achterklep enz. enz.
Afgelopen zaterdag nog even wezen kijken en zitten bij de dealer, deze had een zilverkleurige Sportline staan. De kleur staat hem geweldig met alle zwart glossy details aan de buitenzijde. De sportstoelen zitten echt goddelijk en het interieur is ook super met alcantara, leder en donkere hemel. Voor het eerst zelf elektrisch, na proefritten in Tesla MY, Polestar 2 en Enyaq's van collega's, en een Mini leenauto bij AuTotaalGlas.
t.z.t. nog wat accessoires toevoegen:
- Passende opbergbakjes in de middenconsole via Amazon
- Hondenrek en scheidingsrek via Travall
- Kofferbakliner tegen hondenharen en modder
- Allesdragers Thule
En nog even langs Antera voor de nodige OBD11 aanpassingen:
Verder denk ik er over om de voorruit te laten tinten met zo'n warmtewerende folie, ik heb dat hier ergens voorbij zien komen een tijd geleden. Als iemand suggesties heeft voor een bedrijf die dat goed kan, dan graag!
Nu gaat het grote wachten beginnen want in principe moet ik mijn huidige auto doorrijden tot einde contract en dat is pas 22 maart... Levertijd staat op januari 2024, dat zou jammer zijn.
Afgelopen zaterdag nog even wezen kijken en zitten bij de dealer, deze had een zilverkleurige Sportline staan. De kleur staat hem geweldig met alle zwart glossy details aan de buitenzijde. De sportstoelen zitten echt goddelijk en het interieur is ook super met alcantara, leder en donkere hemel. Voor het eerst zelf elektrisch, na proefritten in Tesla MY, Polestar 2 en Enyaq's van collega's, en een Mini leenauto bij AuTotaalGlas.
t.z.t. nog wat accessoires toevoegen:
- Passende opbergbakjes in de middenconsole via Amazon
- Hondenrek en scheidingsrek via Travall
- Kofferbakliner tegen hondenharen en modder
- Allesdragers Thule
En nog even langs Antera voor de nodige OBD11 aanpassingen:
- Contact aanlaten bij in en uitstappen ( alleen model 2021)
- Snelladers automatisch in routegeleiding zichtbaar. ( Originele navigatie)
- Easy entry bestuurdersstoel
- Activeren grootlicht assistent
- Lane assist geheugenstand activeren. Laatste stand word onthouden na afzetten contact
- Melding Lane assist gedeactiveerd uit zetten in het display
- ACC per km omhoog en omlaag met de + en 1 knop
- ACC rechts in laten halen
- Cruise control als extra functie erbij
- Aircare standaard altijd aan
- Geheugenstand Grootlicht assistent activeren ( 10 Min)
- Pieptoon achterklep uitzetten bij openen en sluiten
- Binnenverlichting langzaam opkomen en afvallen bij licht aan en/of uit
- Binnenverlichting uit laten bij openen achterklep
- Dagrijverlichting achter aan
- Dagrijverlichting instelbaar in het menu
- Comfort knipperlicht aanpassen naar 4 keer knipperen
- Ramen voor 1 min blijven bedienen na deur openen
- Alarmpiep bij openen en sluiten ( alleen met OEM alarm)
- Alarmpiep instelbaar in het menu ( alleen met OEM alarm)
- Anti Carjacking in het menu aanpasbaar maken
Verder denk ik er over om de voorruit te laten tinten met zo'n warmtewerende folie, ik heb dat hier ergens voorbij zien komen een tijd geleden. Als iemand suggesties heeft voor een bedrijf die dat goed kan, dan graag!
Nu gaat het grote wachten beginnen want in principe moet ik mijn huidige auto doorrijden tot einde contract en dat is pas 22 maart... Levertijd staat op januari 2024, dat zou jammer zijn.