De laatste loodjes toch maar op een step?!

Horkje

Forumguru
Ter vervanging van het volwaardige reservewiel?

Mij niet gezien zo’n step. Ik druk wel op die rode SOS knop :deuk:

MaxN

Forumguru
Wel slimme oplossing om deze te vervoeren, maar inderdaad erg lastig als daar een wiel in ligt.

s-line

Forumguru
Weer zo een raar hebbe ding, bij mijn 3008 was er ook zo een soort step maar dan electrisch. Kon je op laden in je kofferbak.
Volgens mij heeft nooit iemand zo een ding gekocht.

EdK

Forumguru
toekomst step, word straks meegeleverd met de E skoda's voor als de accu's leeg zijn en je een doosje stroom bij de super kunt halen....

Cordoba

Forumguru
Het lijkt een tikkie idioot, maar met binnensteden waar parkeren steeds meer een probleem wordt, misschien toch wel een handige oplossing. Alleen de bergplaats.... ik had verwacht dat ie net als de Superb-paraplu in het portier zou verdwijnen, zodat je niet je halve kofferbak hoeft om te keren om dat steppie er uit te plukken. Ook met het oog op de toekomst waar men oplaadplaatsen voor E-auto's steeds meer wil groeperen, een mogelijkheid om van je laadpaal naar je bestemming te gaan en weer terug.

Canon-Eye

Forumguru
Bergplaats tegen de rugleuning van de achterkant? Kwestie van achterportier openen, leuning even naar voren leggen en je stephouder losklikken. Geen last van de rest van de meuk.

Nick2203

Forumguru
Ik denk dat als ze hier een elektrische variant van maken , dat het best een leuke optie is voor in de stad, Denk alleen dat het op een kleinere auto een bruikbaardere optie is.

Bovendien is één step wel een prachtig recept voor een heerlijke vakantieruzie met de kids op de achterbank.
:deuk::deuk::deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Ik heb het wel eens eerder gezien, wordt idd vermarkt zoals @Cordoba al stelt, om gemakkelijker in de binnenstad jezelf te vervoeren. Parkeren kan haast nooit meer / steeds minder direct voor de deur (of dat is te duur) dus als je 10 minuutjes naar een parkeergarage verderop moet kan dit wel een uitkomst zijn.... Mits je geen zware tas bij je hebt, het niet regent en het niet te koud is...

Bovenaan Onderaan