De Kodiaq in zijn biotoop, terreinwagen dus.

Triple4

Actief lid
Er moet ergens iets dergelijks lopen op het forum maar ik vind het niet terug vandaar maar zo vrij geweest nieuwe topic op te starten met de Kodiaq als terreinwagen - wie had dat gedacht :-)
Niets spectaculairs maar gewoon leuk voor 'Kodiaqers' om volgen dacht ik.
Het motorcross-terrein lijkt n ieder geval afgehuurd te zijn door Skoda.

 

massis

Senior Member
je kan dat wel "terrein" noemen, maar ik zie weinig in dat filmpje dat ik met mijn FWD Octavia niet aandurf, op hier en daar een heuveltop na waar ik de octavia met z'n buik op de grond zou leggen...
 

Triple4

Actief lid
je kan dat wel "terrein" noemen, maar ik zie weinig in dat filmpje dat ik met mijn FWD Octavia niet aandurf, op hier en daar een heuveltop na waar ik de octavia met z'n buik op de grond zou leggen...

Je kan het ook moeilijk anders benoemen gezien het een motocrossparcours lijkt te zijn maar je hebt gelijk, vandaar ook mijn bemerking, weinig spectaculair ;)
 

Triple4

Actief lid
Dit deden we in Brussel tijdens het autosalon. Geen terrein dus maar eerder om te tonen wat de Kodiaq aankon.
Er zijn er nog meer te vinden op youtube maar kwaliteit is niet altijd subliem…


 

Triple4

Actief lid
Gezien de commotie rond de zwarte pieten bij jullie zien we dit jaar de Sint met de beren op de daken rijden :maakmegek:
 

massis

Senior Member
Dit deden we in Brussel tijdens het autosalon. Geen terrein dus maar eerder om te tonen wat de Kodiaq aankon.
Er zijn er nog meer te vinden op youtube maar kwaliteit is niet altijd subliem…



Dat was wél best indrukwekkend, zeker live, want ik heb'm meegereden :-)
 

Triple4

Actief lid
Dat was wél best indrukwekkend, zeker live, want ik heb'm meegereden :-)
me too Massis, zeg wel!
Ik had het geluk vooraan te mogen zitten en vooral over het 'dak' rijden met het kantelmoment was leuk (met een gillende dame op de achterbank) :tegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

johnboy

Donateur
me too Massis, zeg wel!
Ik had het geluk vooraan te mogen zitten en vooral over het 'dak' rijden met het kantelmoment was leuk (met een gillende dame op de achterbank) :tegek:
Me too!!! Ook voorin gezeten. Leuke ervaring, dingen die ik normaliter niet met een auto zou hebben gedaan...
Bovenste filmpje is van mij :-)
 
Bovenaan Onderaan