De knoop is doorgehakt!

Na een tijdje zoeken voor een 2e hands O2 combi, die er bijna niet zijn volgens onze wensen :crazy:, hebben we de knoop doorgehakt.
Afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt en gelijk aan de onderhandelingstafel. Na enige onderhandeling zijn we er uit gekomen.

Het is dus een nieuwe O2 Combi 1.4TSI ambition businessline geworden.
In het Antraciet grijs met ESP, MDI, 16" Crateris en sunset ramen.
Gelukkig is het een auto uit de voorraadselectie, dus binnen 2 weken is ie binnen.:489:

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Igor-Oost, van harte gefeliciteerd met jullie aankoop ! Mooie wagen is het geworden. Leuke motor ook.
En die ruimte is inderdaad top.
Veel fijne kilometers voor jullie !

Uitstekende keuze! Ik rij sinds 6 januari met heel veel plezier een min of meer identieke uitvoering.

Maarten

Forumguru
Gefeliciteerd met de aankoop!
Veel plezier met de nieuwe wagen. We zien de foto's graag verschijnen!

Gisteravond de auto opgehaald:yeah:
Waren 2 kleine dingetjes die niet goed waren. Ze waren vergeten de winterwielen er op te zetten en de radio deedt het niet.
Gelijk aan de computer gehangen en de radio gereset en die werkt weer.
Voor de winterwielen moet ik vanmiddag even terug.

Nu lekker kilometers maken zodat we op de wintersport de auto even kunnen uittesten op de autobahn.

Toch wel met een beetje pijn in het hart onze Audi A3 daar achtergelaten:(
Maar we hebben er een mooie, nieuwe en grotere auto voor teruggekregen.

Foto's komen binnenkort.

r_d_k

Actief lid
@igor-ost
Proficiat! Veel veilige kilometers!

Leuk om te lezen dat je dezelfde 'move' maakt. Van een A3 naar een O2.

Helaas moet ik nog even wachten voor de mijne geleverd wordt (begin april).

Hallo Igor-Ost
Wij hebben vorige week eenzelfde Skoda in de Businessline uitvoering opgehaald. Tot onze verrassing zat er een navigatie Amundsen in. Die hadden we niet besteld maar zit kenbaar vanaf 2010 standaard in de O2. Zit deze navigatie er bij jouw ook in?
Veel plezierige en fijne kilometers toegewenst. Prachtige auto is het niet!

Bij ons geen navi. Wij hebben een 2009 model denk ik.
We hebben de O2 ook uit de voorraadselectie.
Maar we hebben nog TomTom op de PDA staan.

Bij deze alvast een fotootje van onze nieuwe bolide.
Nu nog met de winterwielen. Maar een collega van mij is hobbyfotograaf en zal binnenkort een shoot maken van onze auto, maar dan met de 16" Crateris.

picture.php

Neptukker

Forumguru
Erg fraaie foto's. :xyxthumbs:
Duidelijk niet de eerste de beste koekkebakker die een fototoestelletje in zijn handen gedrukt krijgt.

Mocht 1 of meerdere van julllie interesse hebben in zo'n shoot, laat het maar even weten via de PM. Voor de kosten hoef je het echt niet te laten.

Bovenaan Onderaan