De fabia is in da house!

YES! voor de verandering eens een VROEGE levering! Een maand voordat normaal de faab ging klaar zijn, kregen we bericht dat onze auto al staat te blinken in de garage! Al een paar honderd kilometer gereden, en ik moet zeggen: Ik ben op alle gebieden aangenaam verrast! Afwerking, motorgeluid, comfort... ALLES van hoogstaande kwaliteit!

Bijlagen

• 386404_2168852896897_1113952871_31798117_1902753915_n.jpg
    386404_2168852896897_1113952871_31798117_1902753915_n.jpg
    118,8 KB · Weergaven: 66

Hetzer

Forumguru
ja, eindelijk weer in een Fabia in de juiste kleur ;), gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!

p.s ik heb je bericht verplaatst naar mijn auto

ok, thanks...
is wel een verschrikkelijke kleur om aan mensen op foto te laten zien... iedereen vind die kleur walgelijk, TOTDAT ze hem in het echt zien! zo een verschil!

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met die mooie auto.
Ook ik vind die kleur geweldig en inderdaad met een paar donkere velgen staat het helemaal af.
Nog opties besteld?

WouterO2C

Actief lid
Gefeliciteerd met die mooie auto.
Ook ik vind die kleur geweldig en inderdaad met een paar donkere velgen staat het helemaal af.
Nog opties besteld?

Wieldoppen eraf en voila, daar heb je je zwarte velgen :)

Gefeliciteerd met je nieuwe auto!

niet al te veel opties bijgenomen.
Standaard: vanvoor elec. ruiten, handmatige airco, Swing radio en armsteun.
de extra's: DOT-Matrix scherm, cruisecontrol, en afwezigheid motorkenteken (vind ik properder staan, maar ieder zijn ding natuurlijk)

Er zullen geen velgen opkomen (tenzij ik er voor een schoon 2e-hands prijsje vind) omdat de "specialekes" onder de velgen nogal walgelijk veel geld kosten.
En de standaard velgen van Skoda vind ik niet zo wauw om er extra geld voor te geven.

bedankt voor de leuke reacties! :laugh:

Bovenaan Onderaan