Desperado
Forumguru
Nog niet eens een eigen topic over de Faab.
Eigenlijk wilde ik dat ook pas doen als het weer mooi weer is en enkele simpele aanpassingen zijn gedaan.
Sinds 18-09-2020 hebben we de Faab in bezit met een kilometerstand nu van bijna 170.000
Bij aflevering is de distributieketting vervangen en de auto is inmiddels en keer terug geweest voor een olielekkage. Dit bleek een lekke krukaskeerring te zijn.
Gisteren is de Faab bij VAG Techniek geweest en lichtelijk gekieteld.
De belofte was minimaal 130pk en 220Nm, en ondanks dat er geen uitdraai van is was ik er binnen een kilometer al achter dat er aardig meer vermogen onder de motorkap verstopt was dan eruit kwam.
Het hogere koppel is fijn voor de caravan die zo ongeveer 1000 kilo weegt. Aangezien de Faab 1200 mag trekken is iets meer koppel wel prettig.
In de planning staat nog remklauwen en trommels zwart verven, spatlappen in kleur monteren, radio vervangen. Meerdere foto's volgen dan ook wel.
Eigenlijk wilde ik dat ook pas doen als het weer mooi weer is en enkele simpele aanpassingen zijn gedaan.
Sinds 18-09-2020 hebben we de Faab in bezit met een kilometerstand nu van bijna 170.000
Bij aflevering is de distributieketting vervangen en de auto is inmiddels en keer terug geweest voor een olielekkage. Dit bleek een lekke krukaskeerring te zijn.
Gisteren is de Faab bij VAG Techniek geweest en lichtelijk gekieteld.
De belofte was minimaal 130pk en 220Nm, en ondanks dat er geen uitdraai van is was ik er binnen een kilometer al achter dat er aardig meer vermogen onder de motorkap verstopt was dan eruit kwam.
Het hogere koppel is fijn voor de caravan die zo ongeveer 1000 kilo weegt. Aangezien de Faab 1200 mag trekken is iets meer koppel wel prettig.
In de planning staat nog remklauwen en trommels zwart verven, spatlappen in kleur monteren, radio vervangen. Meerdere foto's volgen dan ook wel.