De Enyaq en de concurrentie

ertromp

Forumguru
Leuk artikel in de Autoweek.

fb18d822595389c95f31b4336d952e9a.jpg


Het antwoord:

7ea9b99dbb3e793f0dea22617539d7e4.jpg
 

Tees

Donateur
Ik vind eerlijk gezegd de Enyaq ook nog mooier dan de EQA. Heeft Skoda toch weer Simply Clever iets heel moois neergezet. Staat alvast op m'n lijstje voor over 10 jaar :deuk:
 

JeSko

Forumguru
EQA is ook een lelijk hok op de koop toe, de Enyaq is mooi, zeker voor een Elektrische "SUV".

Leest ook weinig problemen over de Enyaq, wat me verbaasd gezien de shit met de O4. De Enyaq is alles wat de O4 had moeten zijn.
 

Tees

Donateur
Leest ook weinig problemen over de Enyaq, wat me verbaasd gezien de shit met de O4. De Enyaq is alles wat de O4 had moeten zijn.

Ik vraag me af of dat met de aantallen te maken heeft: in Nederland zijn er in april en mei maar 1200 geleverd. Van de O4 is t lastig precies te zeggen, maar als we de helft van 2020 even als O4 rekenen, rijden er nu daarvan 4500 rond in NL. En als je dan erbij op telt dat de Enyaq dus nog maar een maand of 2-3 echt rondrijdt, is het de vraag of de echte serieuze problemen al boven water zijn.
Ergo: over een paar maanden kunnen we misschien een meer gefundeerde conclusie hieraan verbinden.
 
Bovenaan Onderaan