De eerste stapjes van mijn Octavia Combi EBL in Lava Blue

Maka

Lid
Goedendag :),

Na 23 weken wachten mocht ik mijn nieuw gekozen leasewagen eindelijk ophalen. Voor de vorm even de gekozen configuratie:

Skoda Octavia Combi 1.6TDI Elegance BusinessLine handbak;
Metallic lak Lava Blue;
Shadow Ivory interieur;
Elektrisch schuif-/kanteldak;
Stoelverwarming op de voorstoelen;
Af-fabriek Bluetooth i.c.m. mufu-stuurwiel;
SunSet;
Uitlaatsierstuk; ( 1 rechte zwarte zichtbare pijp naar achter kan echt niet!)
Luxe kentekenplaten.

Al met al een redelijk compleet uitgeruste kilometervreter, want dat moet hij gaan doen, zo'n 65000 per jaar. Uiteraard tevreden over mijn keuze en ik krijg ook veel complimenten over de kleur in combinatie met het lichte interieur.

Er staat nu 1800km op de teller en ik heb toch wat vragen aan de kenners met meer ervaring ;)

1. Als ik de Columbus op 'MAP' heb staan en de MaxiDot op 'MFA/MFD' zie ik alleen aan het balkje op de Columbus hoe hoog het volume staat als ik dit wijzig. Als mijn MaxiDot op 'Audio' staat zie ik wel een waarde in de vorm van een getal, dit wil ik ook op de Columbus in plaats van die balk. Iemand een idee?

2. Als zichtbare POI's heb ik parkeerplaatsen en tankstations aanstaan. Als de Columbus op 'MAP' staat en ik rij bijvoorbeeld langs Den Bosch op de A2 dan 'flikkeren' sommige POI's. Ze zijn zichtbaar, dan weer niet en dan komen ze weer tevoorschijn. Ik vind dit erg slordig voor zo'n mooi en uitgebreid systeem. Hebben meer mensen hier last van? En is er een eventuele oplossing? (Nee, POI's uitschakelen is geen oplossing ;) )

Eigenlijk kan ik nu niets meer bedenken en staat het ontbijt klaar... (Easy like Sunday morning..)

Spreek jullie snel, alsmede dat ik snel foto's zal plaatsen ;)
 
Bovenaan Onderaan