De eerste keer

Ja vandaag de eerste keer met de Skoda superb op de baan klein ritje gemaakt van een 120 km.Omstreeks 11u de wagen gaan halen bij de dealer goede uitleg gekregen door de verkoper over de belangrijkste punten. Het was ook de eerste keer dat hij de ledjes zag in de DRL en vond het ook zeer mooi. Niets moeten betalen om deze te plaatsen ook niet voor het sieruitlaatstuk op de uitlaat.
Dan zachtjes weggereden de kinderen wilden zeker niet meerijden met de Honda, moeder de vrouw mocht alleen rijden.
Dan wil ik de paraplu deze had ik bijbesteld in de achterdeur steken en er zit er reeds ene in dus nu zit ik hier met een extra regenbescherming ( in de lijst stond dat deze niet was bijgeleverd ).
De brodit houder geplaatst dit was wel niet mogelijk zoals ze dit beschreven in de handleiding maar ja het is gelukt.
In de handleiding stond dat je in een combi het oprolgordijn automatisch kunt laten oprollen maar vind deze instelling niet terug in de Maxi dot zal waarschijnlijk voor de hogere versie zijn zeker.
Ook de buitenspiegel kantelt niet naar beneden als ik achteruitrij, deze staat wel aangevinkt dus hier nog eens naar kijken.
Wel achteraan ook verlichting aan de voeten terwijl in de lijst stond dat het alleen vooraan was voorzien maar ja des te beter.

Morgen eens zien om nog wat extra ledjes te plaatsen in het interieur en de vaste GPS installeren.

In ieder geval iedereen hier heel blij, ja wat wil je de overstap van een wagen van 14 jaar naar een nieuwe suuuuperb.



 
Vandaag de tweede keer en wat foto's ;)
 

Bijlagen

  • skoda superb 1 web.jpg
    skoda superb 1 web.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 158
  • Nummerplak_loos2WEB.jpg
    Nummerplak_loos2WEB.jpg
    157,5 KB · Weergaven: 152
  • Nummerplak_loos WEB.jpg
    Nummerplak_loos WEB.jpg
    80,6 KB · Weergaven: 156

adjego

Actief lid
Als je de rechterspiegel wilt laten kantelen bij achteruit rijden, moet ook de spiegelverstelling ingesteld staan op de rechter spiegel. Dus op de R-stand...;)
 
Juist de R gebruikt en dit werkt, stilaan begin ik de wagen te kennen met het boekje in de ene hand en in het andere de I-pad voor het forum ;)
 
Bovenaan Onderaan