De eerste is het pijnlijkst...

ddejonge

Actief lid
De eerste is het pijnlijkst...

Afgelopen week kwam ik terug uit Leiden om vervolgens via de A10 terug te rijden naar kantoor. Voor de afrit die ik normaal gesproken neem stond enkele kilometers file, dus ik ga er bij S103 af zodat ik die kan vermijden...had ik dat maar niet gedaan.

Onderaan de afrit linksaf ... rijbaan over ... een verkeerslicht ... deze springt op oranje dus ik stoppen ... (waarschijnlijk voel je hem al aankomen) ... BOEM. Auto achter mij zat niet op te letten en reageerde te laat ...

Schade valt gelukkig mee, enkele sporen op de bumper en een versplinterde reflector. Nog niet helemaal duidelijk hoe de PDC er aan toe is, maar dat zien we wel bij de garage.
 

Darkside

Forumguru
Zeker als het zo snel is.
Hoop dat het allemaal meevalt met de schade en dat alles snel gerepareerd is.
 

darkprojectx

Forumguru
zelf niets aan overgehouden?
ik heb het een tijdje terug ook gehad en had me toch een lel spierpijn in mn nek en rug daarna.. alles stond wel goed afgesteld maar toch..
ik zou ook zeker na 2 dagen ongeveer even bij je huisarts langs gaan, die kan je wat verzachtende middeltjes voorschrijven en testen of je geen spieren in je nek ofzo beschadigd hebt. Anders moet je dit ook direct aan je verzekering doorgeven.

succes met de schade afhandeling!
 

Constant

Erelid
deze springt op oranje dus ik stoppen ... (waarschijnlijk voel je hem al aankomen)
Veel Amsterdammerts stoppen niet voor oranje, best link, want als je rijdt zoals het hoort, dan kan dit dus gebeuren. Het had mij ook kunnen overkomen, ik woon in Amsterdam en gedraag me desondanks toch netjes in het verkeer.

Sterkte, hopelijk is de schade snel hersteld.
 

Ron-e

Lid
En dan zijn ze vaak nog boos omdat je stopt voor oranje.. dat is niet alleen bij Amsterdammers hoor..

Succes met de schade afhandeling.. wel vervelend zeg.
 

rweersch

Actief lid
Is mij ook al eens gebeurd: iemand die achterin knalde omdat ik stopte voor oranje. En dan ook nog op mij schelden om uit te leggen dat het toch echt niet normaal is om voor oranje te stoppen...

Sterkte!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Net als stoppen voor een zebra. Als je dat doet loop je ook gerede kans op zo'n ongewenste intimiteit van achteren. En in Amsterdam rijdend is het ook goed te weten dat fietsers een ontheffing hebben van alle verkeersregels.
Vervelend, hopelijk verder een fysieke gevolgen en snel weer in orde
 
Bovenaan Onderaan