wimv
Actief lid
Ja hoor, het is zover. Ben je (vooral in het begin) superzuinig op je nieuwe auto gooit de natuur roet in het eten. Ik reed gisteravond op de rondweg bij Arnhem Noord (Schelmseweg voor de ingewijden) viel er iets zwaars op m'n auto (waarschijnlijk uit een boom, ze staan per slot van rekening aan beide kanten). Enorme klap, schrok me werkelijk rot. Thuis even motorkap en dak nagekeken maar kon zo snel niets vinden. Opgelucht gaan slapen. Vanmiddag nog eens goed gekeken, het was gisteravond donker en ja hoor; een fijne kras op de motorkap en een gemeen rotdeukje op de bovenkant van het linker spatbord. Gelijk even naar een bevriend schadeherstel bedrijf gereden (je zit in de verzekeringswereld of je zit het niet per slot van rekening) en die halen het deukje er a.s. maandag gratis even uit (uitdeuken zonder spuiten) en polijsten de kras weg. Kan er zelfs op wachten ! Maar wat ik wil zeggen: de eerste schade doet het meeste zeer. Alles wat daarna nog komt valt hierbij volledig in het niet. Ik hoop dat jullie allemaal heeeeeel lang schadevrij mogen rijden.
Wim

Wim