De eerste deuk

skodaboy

Forumguru
gisteren was ik onderweg naar huis,en reed door een straat waar aan twee kanten van de weg (eiken)bomen staan..in eens een klap op het dak,schrok me ff rot,dacht nog bij mezelf dat is zeker en vast een deuk in het dak,thuis gekomen en naar de auto gekeken en ja hoor 'prijs' er zit een deukje in de dakrand/stijl net naast de dakrail van de 02..maja niks aan te doen he maar het blijft toch balen...:smiley29:
 

skodaboy

Forumguru
er zat alle sinds géén deuk in de 02 toen ik thuis s'morgens wegreed.
toen ik via die bomenlaan naar huis terug reed,viel er iets uit een boom met de deuk als gevolg....maja ik werk in een autoschade bedrijf,dus kan het altijd laten herstellen als ik het wil..:winkie:
 

wimv

Actief lid
@Rosinfield: uiteraard kun je daar terecht, maar het is een professioneel schade herstelbedrijf in Arnhem.
 

Rosinfield

† In Memoriam
o, ik dacht dat het iets heel speciaals was dat ze die deuk er zo mooi uit kunnen halen, maar dat kan blijkbaar bij dergelijke bedrijven altijd (als het niet al te erg is natuurlijk)?
Kun je zeker beter niet bij verzekering claimen ivm no-claim?
 

FredV

Banned
o, ik dacht dat het iets heel speciaals was dat ze die deuk er zo mooi uit kunnen halen, maar dat kan blijkbaar bij dergelijke bedrijven altijd (als het niet al te erg is natuurlijk)?
Kun je zeker beter niet bij verzekering claimen ivm no-claim?

Kan altijd uitdeuken zonder spuiten, zeker bij de erkende schadebedrijven, mits de lak niet is beschadigd.
En ja, het valt ook onder de verzekering. Of dat gunstig is voor je no-claim, hangt van je voorwaarden af (terugval na claimen).
 

wimv

Actief lid
Deukje vanmorgen eruit gehaald. Kwartiertje werk en je ziet er helemaal niks meer van. Kras netjes weggepolijst, vakwerk !! Maar een taart voor bij de koffie voor de jongens meegenomen.
We rijden weer in een keurige, schadevrije auto !!
Wim
 

FredV

Banned
FredV dat betekend dat jij niet zit met een deukje meer of minder !
Echt wel, liever geen deuk dan wel een deuk.
Maar bij 'eigen schade' is t een (klein) voordeel, de korting is ook niet zooo giga, anders reed ik wel Superb:):)

Alhoewel, off topic, net meevalletje, kreeg net brief van mn pensioenfonds, die hoort niet bij die in de problemen zitten en mn pensioen wordt niet gekort...
 
Bovenaan Onderaan