De-blokkeer cd

ralph.jr

Nieuw lid
beste iedereen,
sinds kort staat er een nieuwe octavia bij ons voor de deur. de dvd speler echter stopt ermee als de auto harder rijd als 15 km/h. nu zijn er deblokkeer cd´s te krijgen/downloaden. mijn vraag is; waar download ik deze en heeft iemand hier ervaring mee? bij voorbaat dank! groet, ralph

ralph.jr

Nieuw lid
jawel de cd bestaat wel dat weet ik best zekerXD je kunt hem namelijk d.m.v. een cd bij de lokale tuningboer laten deblokeren maar hij heeft deze ook wss gedownload;)

ralph.jr

Nieuw lid
de gevonden cd deed het helaas niet:( heb echter zelf software verzorgt en de blokkering is succesvol verwijderd;)

Chatslet

Forumguru
Deblokker cd bestaat niet, wel een deblokkeer DVD. Dit is voor de RNS 510 of de columbus. ISO vind je door te googlen, branden op DVD (dus niet op cd) en dan gewoon in je radio proppen.

hemi24

Forumguru
Deblokker cd bestaat niet, wel een deblokkeer DVD. Dit is voor de RNS 510 of de columbus. ISO vind je door te googlen, branden op DVD (dus niet op cd) en dan gewoon in je radio proppen.

Gezien de grootte van het bestand verkoop je hier pure kolder... Klik maar eens op de post #9 en het tegendeel is bewezen!

ralph.jr

Nieuw lid
ik hoop toch dat er op de andere topics toch gereageerd word door mensen die wel degelijk verstand hebben van zaken. het iso bestand heb ik wel gewoon op cd gebrand, en een deblokeer cd bestaat wel(ik heb hem zelf verzorgt). dit is niet beledigend bedoeld maar er hebben al 2 mensen gereageerd vanwie de reacties niet kloptenXD

motomarz

Senior Member
Een dvd is echt anders dan een cd. Niet alleen maar wat hoeveelheid data die er op kan betreft.
De speler interpreteert zo'n schijf echt anders, en daarom zou het kunnen dat ie van een dvd
wél software wil laden, maar vanaf een cd niet.
Maar het kan ook zijn dat de cd's die het niet deden op dat andere forum op een verkeerd formaat
gebrand zijn, niet afgesloten zijn, ... Genoeg redenen waarom ie het niet zou doen.

Fijn dat het Ralph wel gelukt is.

Dan mijn vraag: heb je de deblokkeer software nou zelf gemaakt?
Of alleen de gevonden iso omgebouwd zodat ie het wel deed?

ralph.jr

Nieuw lid
voor de mensen die niet geloven dat een cd was; in dat geval ben ik aanschouwer geweest van een door god geschied wonder;) die website van chatslet vertrouw ik niet, je moet niet vergeten dat het met die software ook net zo goed fout kan gaan, en met een columbus ben je dan meteen wat vakantiecentjes kwijt;)

Bovenaan Onderaan