Dashcam

Hallo mede skodarijders.

Ik wil in mijn skoda rapid spaceback een dashcam inbouwen. Ik en opzich wel redelijk handig,maar ook heeel erg voorzichtig(ook klein beetje kleurenblind).
Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen in realtime? Ik help en kan dan ook nog wat leren.
Ik woon naast Rotterdam maar vind het niet erg om een redelijk stuk te rijden.

Alvast bedankt Ronald.
 

marco_b

Forumguru
Je kunt een zekeringsplitter aanschaffen waar je de stroom van de camera voorziet van stroom. Bijvoorbeeld de zekering van de sigarettenaansteker.. Aarde van blank stukje metaal in de auto.


1772B021-202E-4B02-9AAF-ACDC944C4EB6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor je reactie.
Maar ik bedoelde fysieke hulp. Het gaat nl om een dubbele dashcam die idd met een hardware kit aangesloten gaat worden. En ik wil hem netjes weg werken.
Als ik hem in laat bouwen dan mag ik bij de meeste er niet bijzijn terwijl ik er ook wat van wil opsteken.
 

EdK

Forumguru
Dan zou ik eens contact opzoeken met @Antera , die monteert voor redelijke prijzen en in algemeen kun je gewoon meekijken mits je niet in de weg staat !
Je zult er alleen in buurt van Breda voor moeten rijden.
Zou zeggen sms hem of begin met een PM te sturen naar hem
 
Sorry @EdK op 1 of andere manier was me berichtje niet geplaatst.
Ik heb antera een pm gestuurd maar helaas kan hij mij niet helpen. Hij werkt alleen nog aan camera's.
Maar bedankt voor je aanwijzingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Aangezien niemand mij kan helpen. Dan maar de vraag weet iemand dan een goed adres waar ik eventueel een eigen gekochte dashcam (voor en achter) in kan laten bouwen?
 
Bedankt voor je reactie arnoud maar ik ben op zoek naar hulp voor het inbouwen van de dashcam en niet een dashcam zelf.
 
Bovenaan Onderaan