Dashbordkastje demonteren

Neusie

Actief lid
Hoi

Ik ben vandaag begonnen met het inbouwen van andere audio. Echter door de korte kabels kan de radio er niet volledig uitgehaald worden en dus ben ik begonnen het dashbordkastje van mijn kodiaq te demonteren. Echter heeft iemand een idee hoe het bovenste kleine dashbordkastje gedemonteerd kan worden? Heb de bovenste 2 schroeven los, maar ergens aan de onderzijde klemt ie of zit ie nog ergens vast. Ik moet namelijk bij de beide drukknoppen komen aan de achterzijde.

heeft iemand een handleiding, filmpje of anders tips hoe ik dat kastje eruit kan halen? Hulp is zeer welkom!
 

EdK

Forumguru
Thanks, maar waar is deze link van. Krijg alleen allemaal vage codes
Car[prog2 selecteren, dan volkswagen veranderen naar Skoda en daarna ga je selecteren totdat je je eigen wagen hebt geselecteeerd
Dan onderdelen zoeken / selecteren totdat je je onderdeel hebt gevonden en zal je een plaatje zien met de bevestigings punten

Is ff zoeken maar je vind uiteindelijk wat je moet hebben
 

Neusie

Actief lid
Car[prog2 selecteren, dan volkswagen veranderen naar Skoda en daarna ga je selecteren totdat je je eigen wagen hebt geselecteeerd
Dan onderdelen zoeken / selecteren totdat je je onderdeel hebt gevonden en zal je een plaatje zien met de bevestigings punten

Is ff zoeken maar je vind uiteindelijk wat je moet hebben
Check! Thanks
Heb vandaag ook uitdraai vanuit Elsapro gekregen. Had alle schroeven al gelokaliseerd, probleem zit hem in de hoek bij ontgrendelingknoppen beide kastjes. Op 1 of andere manier komt ie daar niet los en durf niet hard te trekken met kans dat iets breekt. Zit in elk geval geen schroef meer verstopt. Morgen maar eens weer proberen. Lastige is dat je er amper bij kunt
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan