Dashboard verlichting weg skoda fabia 5j 2013

bobracing

Forumguru
dashboard verlichting weg skoda fabia 5j 2013

Zoals de titel het al zegt.
Niks werkt meer! Zet ik mijn lampen aan, normaal zouden dan de knoppen groen verlicht zijn, de teller platen zouden moeten werken maar helaas niks.

Overdag geen probleem snachts wel.

Waar kan dit inzitten, uitgelezen maar kreeg 123 niet iets gevonden....
 

GJS

Senior Member
Zekering defect?
Als ik mijn instructieboekje van 2010 kijk hebben zekering 3 en 22 (kleine zekering) iets met het instrumentenpaneel te maken, staat niet bij of dat ook de verlichting daarvan betreft.
Op zekering 22 zitten veel meer dingen aangesloten en dan zouden er lijkt mij meer dingen niet moeten werken, dus ik zou beginnen met zekering 3 te controleren.
 

bobracing

Forumguru
Zal na het werk even kijken of ik iets kan vinden. Is zwaar irritant als het niet werkt, boekje lag binnen en niet in de auto dus kon dat niet nakijken helaas...
 

bobracing

Forumguru
Maar denk je dat ik die NR36 had verwacht ? Heb alle licht zekeringen nagelopen en die waren het dus niet!
 

GJS

Senior Member
Dat verwacht je i.d.d. niet dat het een zekering voor de stroomtoevoer van het contactslot is.
Zal het er in mij eigen instructieboekje maar bijzetten dat die ook voor de verlichting van je de tellerunit is.
Mooi dat het is opgelost.
 

bobracing

Forumguru
ja ben gisteren 45 min aan het zoeken geweest, lampen checken, lampen zekeringen, de schakelaar etc... toen gewoon 1 voor 1 en toen bij nr 36 raak :tongue:
 

jack45

Lid
Dank je voor de tip bobracing, vanmiddag viel tijdens gebruik van afstandsbediening met draaiende motor viel dashboard verlichting ineens uit en inderdaad standaardzekeringen van verlichting allemaal heel,gekeken naar kentekenplaatverlichting en die was ook uit, dus inderdaad zekering 36 stuk
 
Bovenaan Onderaan