Dance radio in O2?

Zwapp

Forumguru
Hallo luitjes,

Ben al even aan t zoeken geweest maar geen gepast antwoord...

Zou een dance radio passen en werken in mijn octavia 2 van 2006?

Lijkt me vrijwel hetzelfde als de stream?

Groetjes
 

Cyrus

Actief lid
Zal wel gaan passen. Mogelijk heb je een ander dashboardpaneeltje nodig (afdekking rond de radio en over de knoppen van de verwarming) maar die dingen kosten tussen de EUR 10 en EUR 15 bij je Skoda-dealer.
 

Zwapp

Forumguru
Ik heb er daar al 2 van, voor de stream en eentje voor aftermarketradio's dus dat is geen probleem.
Heeft iemand het al eens gedaan? Wil het wel zeker weten namelijk voor ik zo een ding aanschaf...
 

Cyrus

Actief lid
Van de prijs van dat paneel ga je schrikken... reken maar op meer dan 50 euro.


Nou... ik heb van de week nog zo'n paneeltje besteld bij de Skoda-dealer: EUR 12,02 inclusief de BTW.

Ik gaf een prijsrange aan, omdat er per uitvoering* een paar euro tussen kan zitten.

*je hebt twee "smaken": één met opening "maat" Stream, Swing etc. en één met een opening "maat" Columbus, Amundsen. Daarnaast kun je beide soorten in verschillende kleuren en afwerkingen krijgen (o.a. zwart, zilver, hoogglans, zwart etc).

Als je doelt op een dubbel-DIN inbouwframe: dat kost je tussen de EUR 30 en EUR 70, afhankelijk van of je alleen het kunststof raam nodig hebt, of ook de metalen bevestigingsdelen.
 

Zwapp

Forumguru
Ja ben eruit, ga er een Swing radio in zetten, past goed bij mn maxidot :super:... bedankt heren voor de informatie over de framepjes...
 
Bovenaan Onderaan