Dakrails Kodiaq wrappen

nicknameless

Forumguru
Weet iemand een bedrijf of persoon die de dakrails van een Kodiaq kan wrappen?

Een collega van me heeft een lease Kodiaq, maar vindt de dakrails niet mooi en wil deze gewrapt hebben.

:pieker:

Ik had al Plastidip geadviseerd, maar daar vindt 'ie nog wat haken en ogen aan zitten.
 

CDK

Forumguru
Niets is krasstraat proof, daar verziek je zowel je lak mee en je wrap. Al zal dat voor degene die z’n auto normaliter door de krasstraat trekt niet storend zijn.
 

EdK

Forumguru
Als je een lappen straat neemt dan zal het allemaal nog wel meevallen als ze ervoor ook nog met de HD het meeste vuil al verwijderen (zand/modder )
Ga je naar zo'n harde borstel straat, tsja dan kun je het net zogoed thuis doen met de harde bezem...
 

2020Kodiaq

Senior Member
Niets is krasstraat proof, daar verziek je zowel je lak mee en je wrap. Al zal dat voor degene die z’n auto normaliter door de krasstraat trekt niet storend zijn.
Ik rij een leasebak en mag eens in de twee en half jaar een nieuwe wagen uitzoeken. Die paar krasjes maken mij niet zoveel uit. Maar als bijvoorbeeld het dak zwart wrappen meteen voor aardige schade zorgt dan vind ik het de moeite niet waard.
 

CDK

Forumguru
Een normale wrap is krasgevoeliger dan de gemiddelde autolak. Op dakrails gaat dat niet opvallen, maar op een horizontaal vlak zoals een dak of motorkap wel, vooral op zwart zie je alles.
 
Bovenaan Onderaan