Dakdragers S3 combi

Wie weet een betaalbaar alternatief als dakdrager voor de S3 combi?

Orginele Skoda dakdragers lopen tegen de 300 euries
 

Tuulster

Forumguru
Op de dakrails van mijn vorige Sup II combi paste vrijwel iedere universele set met een spanrubber. ik gebruikte de set die ik nog had van mijn Mazda 6 die ik voor de Sup had.

Alleen bij de hatch zit je volgens mij vast aan Oem dakdragers.
 

DavidV

Forumguru
Ik wil ze wel aan NLers leveren voor 199, thuis gebracht ! Maar moet je wel even wachten tot ik mijn lease-Skoda heb eh :maakmegek:
 
Thx ik kom regelmatig in Belgie dus zal eens langs een lokale dealer gaan. Dat er iets prijsverschil is begrijp ik maar ruim 100 euries is absurd.

Wacht ff ik zie net op de Skoda site dat ze in NL 189,- kosten. Straks maar eens mijn dealer contacten waarom ik een aanbieding kreeg van bijna 300,- Wellicht een rekenfout?.....
 

weerhuis

Nieuw lid
Universele dragers voldoen prima, in ieder geval op mijn Superb II en kosten slechts een fractie van het vermelde bedrag. Ik heb ze zelf gebruikt aangeschaft voor iets van € 25,=. :thumbsup:
 

barthoefs

Senior Member
Ik denk dat die nu ook zouden passen, die universele. Maar ik kon ze mee in de lease steken en die betaalt de firma...
 

fhjmulders

Nieuw lid
Al iemand ervaring met universele dakdragers op een S3 combi? De ruimte tussen dak en dakrail lijkt me een heel stuk kleiner dan bij de S2.
 

REHOMAWE

Nieuw lid
Heej..... oud collega!
Ruimte 'lijkt' gering maar valt reuze mee.
Ik had me ook al georiënteerd en bovengenoemde dakdragers zijn inderdaad mogelijk en redelijk geprijsd.
 

coreza01

Forumguru
Ik heb voor de Combi de Thule WingBar Edge 9582 besteld en gisteren binnengekomen. Ik zal ze van het weekend proberen te passen.
 

Tuulster

Forumguru
Ik heb voor de Combi de Thule WingBar Edge 9582 besteld en gisteren binnengekomen. Ik zal ze van het weekend proberen te passen.

Die zijn duurder dan het origineel van Skoda........:arghh: Why??

upload_2016-1-14_17-46-11.png

Wat ik me afvraag is; waarom zijn ze voor mijn Hatch zo f@*#ing duur zijn, in verhouding tot de combi.... Hiervoor is geen alternatief!
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan