Dakantenne dichting

De joint/dichting van mijn dakantenne is kapot/vervormd . Raar verhaal , door een strakke koord op spanning
die over het dak heen is gegaan is die blijven hangen ter hoogte van de antenne en zo die schade aangebracht .
Deze dichting opgevraagd bij de dealer , kunnen ze niet apart bestellen dus nieuwe antenne 130 € + btw ....
Heeft iemand een adres/site waar je deze wel apart kan bestellen ?

Bijlagen

• Dakantenne.jpg
    Dakantenne.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 21

Tees

Donateur
Ik zie ik ETKA geen ander onderdeel daar staan dan de antenne zelf. Dat doet vermoeden dat het idd een pakketje is, en de afdichting niet los verkrijgbaar is, hoe irritant ook.

EdK

Forumguru
Zit die dichting er niet gewoon onder gedrukt ?
Maw als je antenne lost komt de pakking dan niet weer los en kun je hem met wat liefde en geduld weer vormen zoals je wil.
En tsja dat de pakking niet los verkrijgbaar is verbaast me niets.
Wij plaatsen in producten van ons ook veel GSM antennes en ook die pakkingen worden meegeleverd als set en is niets los verkrijgbaar.....

1983jeroen

Forumguru
Ik heb zoiets eens netjes afgedicht met Bison Rubber Seal. Verkrijgbaar in een pot of als kitspuit.
Komt er bruin uit, maar droogt mooi antraciet op en is heel goed glad te verwerken.

Ok , zal idd eerst zelf even proberen hem terug te plaatsen
Weet iemand hoe ik die dakhemel los krijg zonder schade en die antenne demonteer ( filmpje )

EdK

Forumguru
ANders even met @Antera contact opnemen, die doet veel inbouw van diverse dingen en zal me niets verbazen dat hij je kan vertellen hoe dit te doen !
En misschien kan hij het ook voor je doen !?

Antera

Donateur
Ok , zal idd eerst zelf even proberen hem terug te plaatsen
Weet iemand hoe ik die dakhemel los krijg zonder schade en die antenne demonteer ( filmpje )

Met meer mensen. Bekleding van de B/C stijlen moet eruit en tevens alle hendels en belemmeringen en dan samen met iemand anders wat laten zakken. 1 knik is zo gemaakt en niet meer te herstellen. Geen makkelijke klus

Bovenaan Onderaan