Dagaanbieding (27/03/2012) bij Avao, Momentsleutel van Kraftwerk

Witte Yeti

Actief lid
Dagaanbieding (27/03/2012)bij Avao, 45-tands 1/2-inch Momentsleutel van Kraftwerk

Zet voortaan alles vast met het voorgeschreven moment
Met deze momentsleutel van Kraftwerk zet je gemakkelijk bouten en moeren vast met het voorgeschreven moment. Bij veel werkzaamheden is het noodzakelijk om dit te doen, bijvoorbeeld bij het vastzetten van de wielen op je auto. Door het grote bereik van 40-200Nm is deze momentsleutel breed inzetbaar. Het aansluitvierkant is een 1/2″ groot, dit is de meest voorkomende maat bij doppen.
Duidelijk afleesbaar en ergonomisch design
Het aantal Nm’s is gemakkelijk instelbaar door het verdraaien van het handvat. Met de knop op de achterzijde kun je het handvat borgen. Het ingestelde moment is duidelijk afleesbaar op het kijkvenster. Door het gebruik van hoogwaardig materiaal zoals een gehard stalen behuizing gaat de momentsleutel jarenlang mee. Dankzij de fijne 45-tands vertanding en het Ergokraft handvat gebruik je deze momentsleutel met plezier!

€ 106,70
Nu! € 79,50 + € 4,50 verzenden

darkprojectx

Forumguru
Mooie aanbieding, maar ik die van de aldi a 14,95 euro doet precies hetzelfde.
Alleen het merk is anders, en waarschijnlijk de kwaliteit ook wel.
Toch zou ik zelf liever achter elkaar 5 momentsleutels van de aldi kopen (als particulier) voor mijn hooguit 2x jaarlijkse wielen omgooierij.

Alsook vandaag (29/03) bij lidl een velgenboom voor 14,99
lijkt me wel handing voor het stockeren van zomer/winter banden... of heeft iemand een betere oplossing?

Ik ben de momentsleutel in lidle gaan halen.
In mijn boekje staat 120 Nm voor de wielen en heb de sleutel meteen getest.
Zonder sleutel zou ik ZEKER een kwartslag vaster draaien!

MarcoO2

Forumguru
Toch grappig om te zien dat een topic over Avao (toch redelijk kwaliteitsspul) direct omslaat in een topic over gereedschap van de Lidl/ Aldi. Daar waar overigens al twee topics over: zie hier en hier.

Bovenaan Onderaan