Columbus DAB+

Bael

Forumguru
vanaf wanneer zit er DAB+ in de Columbus? Mijn wagen is van februari 2017 maar denk niet dat ik dat heb, kan je dat nog laten installeren, aangezien vanaf morgen heel wat lokale zenders van FM moeten door onze toffe regering :mad:
 

Goofy@5E

Forumguru
Heb je de columbus of de admundsen erin, normaal als je een van deze 2 erin hebt zou je ook DAB+ moeten hebben, de mijne is ne 08/2015 wel mod 16, maar heb dab erin, heb wel de columbus erop, raar...
 

Bael

Forumguru
Je hebt gelijk hij heeft toch DAB :bloos::bloos: blijkbaar weet ik na een jaar nog niet veel wat je met die Columbus allemaal kan :pieker:
 

EdK

Forumguru
normaal als je een van deze 2 erin hebt zou je ook DAB+ moeten hebben
Misschien dat dit voor België geld , maar in Olland is het bij de Amundsun zo en zo nog een Optie van 100 eurie.....
Een belachlijk iets want mijn inziens moet dit zeker geen optie meer zijn maar gewoon een standaard van fabriek in te bouwen iets.
Vreemde in alles is dat vele mensen niet eens weten wat DAB+ is en dat FM etc eruit gaat en dus word vervangen door FM.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bael

Goofy@5E

Forumguru
Misschien dat dit voor België geld , maar in Olland is het bij de Amundsun zo en zo nog een Optie van 100 eurie.....

Zou best kunnen, heb deze in pakketoptie genomen en idd, als je gaat lezen vermelden ze dab, bt en zo erbij, weet nu niet dat als je de Columbus alleen gaat aanvinken deze zaken er standaard opstaan, vermoedelijk niet, maar vind wel dat oem er zou mogen opstaan, gaat de nieuwe standaard worden voor radio luisteren, en wie weet voor wat nog allemaal,
 
Bovenaan Onderaan