Cupra Ateca

oco1979

Forumguru
merk zal op zijn eigen gaan of eerder afsplitsen van seat en doorgaan als CUPRA, zoals andere merken al doen.
 

sitechris

Donateur
Jammer dat het Van Udenhout Den Bosch is. Had beter in Van Udenhout in Eindhoven kunnen zijn voor de spreiding. Nu zit de eerste Cuprastore op een uur rijden.

Verder een gave auto die Ateca Cupra. Ziet er dik uit.
 

RefleCs

Forumguru
Ik zie de toegevoegde waarde voor Cupra als separaat merk totaal niet. Het zijn en blijven getunede Seats.... Zal wel aan mij liggen ;) ben nou eenmaal van het K.I.S.S. (Keep It Simple Stupid) principe :tongue:

Ze mogen hem overigens zo voor de deur parkeren en de sleutels door de brievenbus duwen.
 

philippe bakker

Forumguru
Ik zie de toegevoegde waarde voor Cupra als separaat merk totaal niet. Het zijn en blijven getunede Seats.... Zal wel aan mij liggen ;) ben nou eenmaal van het K.I.S.S. (Keep It Simple Stupid) principe :tongue:

Ze mogen hem overigens zo voor de deur parkeren en de sleutels door de brievenbus duwen.
Das gewoon een trend. Iets goedkoop wat upgraden. Denk maar aan een haut- dog das ne hot-dog met streken ( of kapsones voor de Nederlanders)
 
Bovenaan Onderaan