Columbus Contacten importeren

vdam

Nieuw lid
Iemand ook problemen met de contacten importeren in de columbus met een iPhone 13. Alles doet het je kan bellen en gebeld worden maar de contacten naar de columbus worden niet overgezet ?
Met de iPhone 12 had ik geen probleem.

iemand een idee waarom?
Alvast dank
 

Janno

Forumguru
Ik heb geen iPhone, maar weet je zeker dat het niet simpelweg een probleem met de "machtigingen" is?
 

vdam

Nieuw lid
Hoi Janno,

Ik heb echt geen idee de vorige iPhone (12)ging alles super maar bij de 13 doet hij het gewoon niet. ik heb alle instellingen vergeleken met een ander iPhone die wel alle contacten over zet en dit staat allemaal op het zelfde dus je zou zeggen dat dit goed moet zijn.
 

EdK

Forumguru
Staat de oude 12 misschien nog in de columbus vermeld ?
Die is in instellingen geheel verwijderen en dan nog eens proberen met de 13 !?
 

Timmer

Donateur
Er wordt dacht ik, eenmalig gevraagd, of het gekoppelde apparaat toegang krijgt tot de contacten.
Probeer eens, de iphone volledig te verwijderen uit de columbus, de columbus even te herstarten (ongeveer 10seconden de aan-uit knop ingedrukt houden),
dan je iphone opnieuw te koppelen en terug toegang verlenen.
 

vdam

Nieuw lid
Hoi EDK & timmer
Yes het is gelukt.
wat heb ik gedaan de oude iPhone geheel verwijderd uit het Columbus systeem maar ook de nieuwe die er instond daarna de nieuwe er weer ingezet en die van mijn vrouw toegevoegd en ja hoor hij doet het weer.Begrijp alleen niet dat ik wel kon bellen maar de contacten er niet instonden? Maar nu is alles weer compleet.
Dank mede forum leden.
Groet Guus
 
Bovenaan Onderaan