Configuratie klaar maar toch nog twijfel...

Na veel verschillende configuraties te hebben samengesteld en kleuren bekeken te hebben dacht ik vandaag er wel uit te zijn maar twijfel nu toch weer over 1 accessoire....

Configuratie:
Octavia combi 1.6TDI Elegance Business DSG
Race Blue
Dynamic pack +paddles
Leer alcantara (alba)
Drive mode
DAB
Verwarmbare voorruit
Panorama dak
Sunset

En nu de twijfel, wel of geen Eibach???
Aangezien het een lease auto is zal ik dit direct bij de dealer moeten laten doen (€685,00) en komt neer op 10 euro leaseprijs per maand.... Is dit de investering waard, de auto rijd ook prima zonder (toch? :D)
 

Renzo4000

Forumguru
Tja, naast het veel betere(imho) rijgedrag staat het optisch veel beter. Standaard staat de Octavia veel te hoog op de pootjes icm met standaard 16" lm en ballonbandjes. Wat mij betreft is die €10 per maand dan ook een prima investering.

Je zou natuurlijk ook eerst zonder kunnen doen en altijd later nog de eibachs laten monteren ...
 

Renzo4000

Forumguru
Dat ligt eraan aan @Blackokkie2 ... als de TS nog leasebudget over heeft is dat niet zo handig natuurlijk. Al lijkt dat niet aan de orde aangezien hierover getwijfeld wordt. Overigens mocht ik het niet laten doen bij @Antera en moest het echt bij de dealer (helaas). Voor mij niet direct een probleem, daar ik nog voldoende leasebudget had.
 

Renzo4000

Forumguru
@jalex_h niet alleen de looks, ook het rijgedrag verbetert aanzienlijk. Degene met eibachs kunnen dat allemaal beamen, althans ik heb nog niemand gehoord die ze weer heeft laten verwijderen om die reden ;)
 

030

Forumguru
Ervaringen zijn gewoon in het andere topic terug te vinden. Dit lijkt nu een shift-copy-paste draad te worden.
 

micky

Forumguru
Gewoon doen en anders, achteraf doen, heb ik ook met mijn A4 gedaan, geen haan die er naar kraait
 

CDK

Forumguru
Hoe lang ga je met de auto rijden?
Als je langer als 34 maanden met de auto gaat doen is achterafmontage bij @Antera voordeliger.
Zie mijn onderschrift voor de actie ;) tel er nog 75,- bij voor uitlijnen en dan kom je volgens mij uit m'n hoofd op 340,- totaal uit ;)
 
De group buy heb ik al ingedachte inderdaad, wil eerst nog even kijken of de dealer nog wat wil doen voor de berijder heb verder nog niks gevraagd....
Zoniet dan ga ik zeker deze actie overwegen, al is het alleen al om het uiterlijk aangezien de rij eigenschappen voor mij niet te vergelijken zijn.
 

Havana

Forumguru
Kan wel goedkoper zijn via de inkoopactie maar anderzijds mis je 10 euro pm natuurlijk echt niet. Niks ten nadelen van @Antera want ik heb mijn Eibachs ook via hem.
 
Geen twijfel meer, vandaag even gereden in de auto van @hberg en een goeie deal van de dealer (€349,00).
Dat wordt morgen de bestelling indienen bij de lease maatschappij :yeah:
 
Bovenaan Onderaan