Comfortsluiting scherm panodak

Hallo,

Ik heb het antwoord proberen te vinden maar misschien ligt het aan mij, of het is toch nog niet besproken.

Kan iemand mij vertellen of het te regelen is dat het binnenscherm van het panodak met 1 druk op de knop te openen/sluiten is?
Zeg maar net zoals het raam, even aantikken en het raam gaat in zijn geheel open/dicht.
 
Hallo,

Ik heb het antwoord proberen te vinden maar misschien ligt het aan mij, of het is toch nog niet besproken.

Kan iemand mij vertellen of het te regelen is dat het binnenscherm van het panodak met 1 druk op de knop te openen/sluiten is?
Zeg maar net zoals het raam, even aantikken en het raam gaat in zijn geheel open/dicht.

Bij mij hoef ik het knopje maar heel even in te drukken en dan gaat het binnenscherm in zijn geheel dicht / open
ik neem aan dat je van binnenuit bedoeld ? van buitenaf (met AB) kan het volgens mij niet
 
Goed om te horen dat het zou moeten werken, ik moet binnenkort toch nog een keer terug om wat kleine dingetjes na te laten kijken, zal ik dit meteen meenemen, bedankt voor je reactie @mooseman666.
 
Bovenaan Onderaan