Comfort sluiten voorraam

50tintenfaab

Senior Member
Goededag mede fabia rijders , ik heb een vraag nou ja een vraag eigenlijk een soort van missie ik zoek al een geruime tijd een manier om het raam in het linkervoorportier te kunnen openen met de afstandbediening.

Nou weet ik dat het niet mogelijk is op alle 4 de ramen simpel weg omdat als ik me niet vergiste niet de module ervoor aanwezig is in het pre facelift model , nou heb ik vernomen dat het wel op het facelift type zit maar goed dat kan ik niet (nog) niet controleren

Op youtube zag ik het filmpje van een turkse skoda fabia 3 die zijn bestuurders raam via de afstandbediening open en sluit na coderen via vcds nou heb ik al zitten vogelen maar misschien zijn er meerderen die dit intressant vinden en samen de juiste codering willen vinden


link van turkse video:

comfort closing.jpeg
 
Laatst bewerkt:

50tintenfaab

Senior Member
Allereerst moet je die vraag/tekst nog eens goed lezen, je vraagt eerst naar het raam, en dan naar het portier.
Twee regels onder degene die blauw is op je foto staat "Komfortoefnen nur FH Fahrertuer", en dat vertaal ik naar "comfort openen alleen raam bestuurdersdeur".
Ik neem dan aan dat FH staat voor Fensterheber, (en die wordt ook genoemd 10 en 9 regels boven die blauwe) maar ik ben zeker niet ter zake deskundig, dus eventuele fouten zijn mij niet aan te rekenen.

Bedoel ook het raam in het bestuurdersportier :)
 
Bovenaan Onderaan