Comfort of ambition

Hoi,

Omdat het leasebudget een max heeft ben ik erg aan het twijfelen tussen de volgende 2 auto's.
Een superb 1.9 ambition of een 2.0 comfort. Bij beide auto's wil ik een navigatie en lichtmatelen wielen + parkeer sensoren.

Grote voordeel van de ambition tov de comfort voor mij zijn. electrisch verstelbare stoel, klein lederpakket.

Als meer mensen meer voor deze keuze hebben gestaan ben ik benieuwd naar hun keuzes...

Pieter
 
He Pieter, welkom op het forum.
Ik heb een 2.0 tdi ambition BL, moet zeggen dat hij echt geweldig is.
Maar, moet je diesel nemen?
Kan je niet de 2.0 comfort business line nemen, pktjes zijn toch best lekker voor het gewicht van de auto en al je opties zitter er dan volgens mij wel op.
Succes!

Ik zou ff goed gaan schoppen bij de verschillende leasemaatschappijen!
 

floris

Lid
He Pieter, welkom op het forum.
Ik heb een 2.0 tdi ambition BL, moet zeggen dat hij echt geweldig is.
Maar, moet je diesel nemen?
Kan je niet de 2.0 comfort business line nemen, pktjes zijn toch best lekker voor het gewicht van de auto en al je opties zitter er dan volgens mij wel op.
Succes!

Ik zou ff goed gaan schoppen bij de verschillende leasemaatschappijen!

2.0 diesel is er niet in comfort BL, en voor een benzine uitvoering kom je dan in de 1.8 tsi BL terecht
 

floris

Lid
Bij Leaseplan direct volgens mij pak je die 24euries zo weer terug.
Ik heb verder geen ervaring met Leaseplan, maar volgens mij is het nu een overheidsbedrijf ;D
Pieter, ben je vrij in keuze van leasemaatschappij?
Je moet ff proefritje maken in de 1.9 en 2.0.
 
M

mfbhfb

Had het zelfde probleem met budget, ik heb gekozen voor de 1.9tdi comfort. Het is een heerlijke auto mits je niet van scheuren houdt. Columbus werkt perfect maar helaas met te oude kaarten (zie columbus topic). Ik heb de standaard velgen genomen zodat ook het sound system binnen budget viel, geeft beduidend beter geluid. Let op met telefoonvoorbereiding III, deze kan maar een beperkt aantal gsm'n aan (nokia)
 
M

mfbhfb

Sorry, ik vergis me. Mijn dilemma was de keuze tussen ambition 1.9 en 2.0. Ik heb dus voor de 1.9 gekozen met columbus, sound system en BT III
 
Na lang praten en nog meer formulieren heb ik toch een deal kunnen maken met onze wagenpark beheerder :). Het gaat de Suberb ambition business line worden met 125 kw. Enige extra optie is de MDI. Ik zag later pas dat er geen 17 inch velgen onder zitten.... Maarja verder lijkt het me een heerlijke wagen. Nu maar wachten totdat ik iets hoor van een levertijd.

Iemand een plaatje van die 16 inch Moon velg (met of zonder superb)?
 
Bovenaan Onderaan