Columbus vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neveist

Nieuw lid
Hey,

Ben nog niet lang in het bezit van een superB 2010 met bijhorende columbus. Ook nieuw op het forum dus mijn excuses als deze post al niet juist zou staan.

Mijn vraag staat misschien al ergens uitgelegd, maar kan het nergens terugvinden.

Wat moet ik doen zodat ik ook DVD kan kijken tijdens het rijden, bestaat hiervoor een toetsencombinatie ?

Is het moeilijk om flitspalen op de navigatie te krijgen ?

Is er een mogelijkheid om het beeld van men ipod op de columbus weer te geven ?

Ik hoor het wel, alvast bedankt voor jullie reactie.

Wat moet ik doen zodat ik ook DVD kan kijken tijdens het rijden, bestaat hiervoor een toetsencombinatie ?

* Dit kan op 2 manieren, 1 met een hardwarematige vrijschakeling (waarvan veel 'niet\slecht' werkende varianten te koop zijn) dit kost iets van 100Euro of neem contact op met Nomad (erg gerespecteerd hier op het forum) hij kan een software matige aanpassing aan je Columbus maken waarna je DVD kan kijken tijdens het rijden ik dacht dat dit bij hem iets van 75Euro kost.

Is het moeilijk om flitspalen op de navigatie te krijgen ?

* Als je dit nog nooit gedaan hebt., ja, de meeste mensen hier doen dit dan ook niet zelf maar downloaden een DVD die door een ander reeds aangepast is, info over download locaties enzo mag niet op het forum gegeven worden.

Is er een mogelijkheid om het beeld van men ipod op de columbus weer te geven ?

* Je munt alleen audio afspelen van je ipod op de Columbus geen video.

suc6...

EdK

Forumguru
zoek in het columbus topic daar staat alles mbt columbus en anders kun je daar je vraag stellen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan