Columbus touchscreen

Roel87

Nieuw lid
Ben sinds kort in bezit van een Skoda Octavia IV 2024. Nu heb ik helaas een ongelukje gehad met het vervoeren van panelen en zit er een flinke barst met scheur in mijn scherm. ( zie fotos )

De scherm gaat nog wel aan, alleen de touchscreen werk niet meer. Ik weet dat dit knullig is maar wil dat graag opgelost hebben zodat ik weer van mijn 'nieuwe' auto kan genieten.

Heeft er iemand tips, of kent iemand een bedrijf waar ik kan controleren of alleen mijn scherm kapot is?
Hoor het graag.

Bijlagen

• WhatsApp Image 2024-06-19 at 09.42.56.jpeg
    WhatsApp Image 2024-06-19 at 09.42.56.jpeg
    132,7 KB · Weergaven: 52

Rallye

Forumguru
Volgens mij zit het werkende deel van de navigatie achter je dashboardkastje. Dan is dus inderdaad enkel je paneel stuk.

Bakkertje

Forumguru
klinkt als allee nehet scherm. De feitelijk unit zit in je handschoenen kastje toch? (weet niet of dit bij de nieuwste generatie nog steeds zo is).
Dan zou het een kwestie van vervangen van het scherm zijn inderdaad.

Roel87

Nieuw lid
bedankt voor jullie reactie, hebben jullie misschien ook tip waar ik dit kan controleren, kan wel naar de skoda dealer gaan maar dan ben ik bang dat ik een klap geld kwijt ben voordat het gemaakt is.

Rallye

Forumguru
Wat wil je controleren dan? Het systeem start op - ik denk tenminste dat je dat bedoelt met het “scherm gaan nog wel aan” - maar wat er stuk is moet toch echt door iemand met verstand worden gecheckt. Voor schermreparatie wordt ook wel eens verwezen naar https://kms-apeldoorn.nl/, maar die kennen de Octavia IV nog niet…..

Bovenaan Onderaan