Columbus (O2)wel handsfree, geen menu

Goedemiddag allen,

Aangezien mijn Octavia 2 standaard een Swing radio had, heb ik er een Columbus ingezet (afkomstig van een donor SuperB). Deze werkt voor de rest helemaal prima. Na een (originele VAG) bluetooth module te hebben ingebouwd, kan ik met mijn iPhone 7 wel verbinding maken en handsfree telefoneren. Alleen lukt het niet om mijn telefoonboek te importerteren in de Columbus, de Phone knop werkt alleen als een soort mute knop. Bellen via de telefoon over de luidsprekers werkt wel en opnemen op de telefoon zelf gaat ook prima. maar het lijkt mij dat ik met meer met de Columbus moet kunnen, wie heeft een idee wat er nog gedaan moet worden zodat het ook volledig functioneert?

Skoda Octavia O2 (2011)
Columbus radio
(VAG) buletooth module ingebouwd
Geen stuurwielbediening.
 

hemi24

Forumguru
Stuurwielbediening én een uitgebreide versie van MaxiDot wellicht..?

19746081-19.jpg



1664722d1502128217-maroon-5-pre-worshipped-skoda-laura-l-k-rosso-brunello-bt1.jpg
 
Ik heb in de Maxidot ook geen toegang tot de telefoon, alleen MFA, Radio, Wagenstatus en Settings (als ik het goed neerzet). Ik heb helaas geen stuur met stuurwielbediening, en volgens mij zet je die er niet zomaar even in :(. Ik zal mij eens moeten verdiepen in de VCDS, of hierin nog wat aan te zetten valt.
 
dankje voor je reactie. Ik ga proberen om iemand (hier via het forum) met kennis van VCDS mijn auto te laten aanpassen.
 
Bovenaan Onderaan