Columbus navigatie is verdwaald.....

miles

Senior Member
Best forummers,

Mijn Columbus navigatie uit 2011 is ervan overtuigd dat ik bij de Oosterburen verblijf...........
Alles wordt berekend vanaf een adres in Duitsland. En tijdens het rijden zie ik ook op het beeldscherm dat ik door Duitsland rijd ( heel veel off road dus, omdat ik in werkelijkheid door Noord Holland stuur ).

Ik lees op het web dat de boosdoener in dit soort gevallen de gps antenne is, en dat ik voor vervanging bij de dealer moet rekenen op enkele honderden euro's. Is die gevonden info juist, of is er een goedkoper adres voor het verhelpen van dit soort storingen?

Bij voorbaat dank voor de info ( en bespaar mij de melding: "informeer eens bij de dealer" want die kan ik zelf ook bedenken. Ik vertrouw echter op de kennis/kunde van dit forum ).
 

Zwapp

Forumguru
Ik denk dat je beter dan voor een aftermarket gps antenne kan gaan en die ergens onder je dashboard kan verstoppen!

Kost iets van 20 tientjes meen ik
 

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat je beter dan voor een aftermarket gps antenne kan gaan en die ergens onder je dashboard kan verstoppen!

Kost iets van 20 tientjes meen ik

20 tientjes = 200 euro, ik denk dat je 20 euro bedoeld.:D
:pieker:Hoewel, 2 tientjes kan natuurlijk ook.

Maar zoals Zwapp al aangeeft, er zijn er heel wat die rond rijden met een losse GPS-antenne, of als extra, of als vervanging van het origineel.
 
Bovenaan Onderaan