Columbus navigatie DVD V2

M

mfbhfb

Ik heb bij mijn superb de dvd aangeschaft voor het navigatie systeem (aardige bijdrage trouwens) Nu heb ik een DVD doosje waarop staat vermeld dat het V3 betreft. Echter in het doosje zit een DVD waarop V2 staat vermeld. Weet iemand wat de laatste release is? Volgens de dealer is het de laatste versie echter staat op de DVD dat het de kaarten van 2007 zijn.
 

Steve

Senior Member
V3 is de laatste versie en hebben helaas geen nieuw kaart materiaal.
Er was een wijziging in de postcodes van engeland die het eerst niet deden en in V3 wel.

Ik zelf wacht ook met smart op de nieuwe kaarten.
 
Ik vind het eerlijk gezegd wel belachelijk hoor ... je koopt een navigatie systeem van een paar duizend euro en dan zijn er niet eens up-to-date kaarten beschikbaar.

Was voor mij ook een reden om mijn Superb in eerste instantie niet met navi te bestellen (in december zat navi nog niet in business line) ... maar ja, toen ik in januari de bestelling deed was business line dus aangepast. Kost me nu maar 400 euro meer dan offerte uit december, en gelukkig zet de dealer de DVD voor me op het systeem. Nog zo iets ... je koopt een DUUR navigatie systeem, zitten er standaard geen kaarten bij :rolleyes:

VAG verkoopt toch aardig wat van deze systemen lijkt me zo (ok, niet in de TomTom getallen) Dus waarom voorziet het zijn klanten niet met een beetje uptodat materiaal ?
 

cloink

Actief lid
Nog zo iets ... je koopt een DUUR navigatie systeem, zitten er standaard geen kaarten bij :rolleyes:

Wat?! Begrijp ik het nu goed en moet je de DVD met navi-kaarten APART bijkopen wil je echt gaan navigeren op je Columbus?! Dat kan toch niet? :disc:
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb bij mijn superb de dvd aangeschaft voor het navigatie systeem (aardige bijdrage trouwens) Nu heb ik een DVD doosje waarop staat vermeld dat het V3 betreft. Echter in het doosje zit een DVD waarop V2 staat vermeld. Weet iemand wat de laatste release is? Volgens de dealer is het de laatste versie echter staat op de DVD dat het de kaarten van 2007 zijn.

Mijn gevoel zegt dat de dealer iemand anders (zichzelf wellicht) de V3 DVD heeft gegeven en jou een V2 DVD gegeven. Daar zou ik zeker mee terug gaa nen een V3 DVD eisen. In mijn V3 doosjes zit ook een V3 DVD..
 
Bovenaan Onderaan