Columbus met een van de eerste firmware versies het kan toch!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucbis

Lid
Na het bellen met de Skoda dealer van de week gelijk een rot humeur, nee meneer u heeft een skoda uit 2008 met een van de eerste Columbus systemen, verder dan 1011 kunt u de firmware niet updaten, even op marktplaats gezocht een firmware update laten doen door de jongens van VAS Tecnics uit Zeist:worshippy::worshippy::worshippy:. helemaal top alles werkt op mijn Columbus firmware is nu 3840 (op het forum was geadviseerd niet verder te gaan dan 2740) en het was geen probleem, in 1 keer over 1011 heen laten draaien en alles werkt naar behoren. Voice dialing op de carkit ook perfect, flitspalen en een V8 kaart met snelheids aanduiding in het scherm, scherm uit met klok erin nu ook de optie tot bellen naar poi's op het scherm, optie tot eigen poi's importeren vanaf SD kaart (zie GTI Forum) gelijk VIM laten activeren. helemaal top. via vag gelijk dag rij verlichting op mistlampen laten zetten, rechter mistlamp laten activeren, als het donker word gaan de xenon lampen aan en dag rij verlichting uit ook gelijk mijn bochtenverlichting is dan weer actief. Ik hoop dat ik iemand anders met dezelfde vraag hiermee verder kan helpen.:laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan