SBB
Lid
Beste overige Leden,
Ik heb een Superb combi besteld die geleverd gaat worden in sept dit
jaar, (met columbus 2011) nu is er bij mij en mij lease maatschappij grote onzekerheid over het werken van het columbus systeem i.c.m. een Iphone 3g.
Nu heb ik gelezen dat dit bij Car-tronic op te lossen is door de bestaande
module (orgineel skoda) te laten vervangen door een ander type wat wel
de taal van de Iphone spreekt....
De dealer Rijnwoud Rotterdam waar de auto geleverd gaat worden kon met
99% zekerheid vertellen dat in de nieuwe modellen columbus "waarschijnlijk" een andere telefoonmodule krijgen die voor meerdere typen telefoons geschikt zijn dan alleen nokia, er is dus nog 1% twijfel en zekerheid kunnen ze mij niet geven tot de dag van aflevering....
Ik kan via de lease maatschapij kiezen voor een alternatief van parrot maar dan werkt mijn stuurbediening niet, vindt ik toch jammer omdat ik 4 jaar met de auto moet rijden.
risico is dat ik na aflevering direct 400 euro moet investeren om het alsnog werkend te krijgen zonder orginele garantie van skoda.
Weet iemand hier meer van, of zijn er meer mensen die hiermee te maken
hebben of krijgen...
P.s. het schijnt bij audi ook een probleem te zijn, en daar schijnen ze het opgelost te hebben zegt de dealer.
Ik heb een Superb combi besteld die geleverd gaat worden in sept dit
jaar, (met columbus 2011) nu is er bij mij en mij lease maatschappij grote onzekerheid over het werken van het columbus systeem i.c.m. een Iphone 3g.
Nu heb ik gelezen dat dit bij Car-tronic op te lossen is door de bestaande
module (orgineel skoda) te laten vervangen door een ander type wat wel
de taal van de Iphone spreekt....
De dealer Rijnwoud Rotterdam waar de auto geleverd gaat worden kon met
99% zekerheid vertellen dat in de nieuwe modellen columbus "waarschijnlijk" een andere telefoonmodule krijgen die voor meerdere typen telefoons geschikt zijn dan alleen nokia, er is dus nog 1% twijfel en zekerheid kunnen ze mij niet geven tot de dag van aflevering....
Ik kan via de lease maatschapij kiezen voor een alternatief van parrot maar dan werkt mijn stuurbediening niet, vindt ik toch jammer omdat ik 4 jaar met de auto moet rijden.
risico is dat ik na aflevering direct 400 euro moet investeren om het alsnog werkend te krijgen zonder orginele garantie van skoda.
Weet iemand hier meer van, of zijn er meer mensen die hiermee te maken
hebben of krijgen...
P.s. het schijnt bij audi ook een probleem te zijn, en daar schijnen ze het opgelost te hebben zegt de dealer.
bijtelling)