Clipjes Fabia II instrumentenpaneel frame/bezel

QuantumCat

Donateur
Bij het losmaken van het instrumentenpaneel ben ik een van deze clipjes kwijtgeraakt.
Deze zitten op het frame (bezel? Geen idee hoe dit onderdeel heet)
Zie foto's
Hoe heten deze dingen? Ik kan ze niet vinden op internet om te bestellen.
58fa1356cbef3873f1f7eaea462259b4.jpg
e498d43da96e0c1854e607c19ef8de9e.jpg
9413fbe4923ba5b37feb4332029eed65.jpg
 

EdK

Forumguru
Weet je waar je hem bent verloren zodat je eventueel met magneet kunt zoeken op de plek(ken)
En ja je kunt de dealer proberen en anders langs een sloperij en daar uit een sloopwagen weghalen
 

QuantumCat

Donateur
Weet je waar je hem bent verloren zodat je eventueel met magneet kunt zoeken op de plek(ken)
En ja je kunt de dealer proberen en anders langs een sloperij en daar uit een sloopwagen weghalen
Aan dat laatste zat ik ook te denken
 

EdK

Forumguru
Als de dealer ze heeft weet je dat ze nieuw zijn en dat ze hun volledige grip hebben
MEt uit een sloop kan het zo zijn dat ze nog niet goed klemmen vanwege het demonteren
En die lippies terug buigen..... vergelijkende lipjes gehad en die braken gewoon met terugbuigen.
Dus dan zo en zo meer meenemen !!
 

Pindasaus

Forumguru
Nieuw kan ik het complete plastic onderdeel met clipjes wel vinden, maar geen losse clipjes. 5J1 857 053 A zo te lezen op de foto. In Tsjechië kost het € 20 + € 20 verzendkosten.

Misschien kan je zelf zo'n clipje fabriceren. In de goten langs straten liggen her en der stripjes flexibel staal, afkomstig van de borstels van veegwagens. Dat is prachtig materiaal dat niet snel breekt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan