Verkocht Climabedienpaneel met omlijsting nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michelv.

Forumguru
Climabedienpaneel met nieuwe pianolak omlijsting
Beide ooit nieuw gekocht voor een O2 met Columbus of Amundsen

Mag weg voor 50 euro

Bijlagen

• IMG_5296.jpeg
    IMG_5296.jpeg
    107,9 KB · Weergaven: 36
  • IMG_5295.jpeg
    IMG_5295.jpeg
    128,9 KB · Weergaven: 36
  • IMG_5298.jpeg
    IMG_5298.jpeg
    154,8 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:

higgy

Forumguru
Ik ben geinteresseerd! Maar die laatste foto met dat nummer: ik verwachtte (voor mijn O2FL) het nummer 1Z0858069CSN77 of CQN77. Staat dat er wellicht elders op?
Alvast dank voor je reactie.

Michelv.

Forumguru
1Z0 is voor een O2 en de 3T0 is eigenlijk voor een superb, maar moet volgens mij passen.
Ik heb het toen zo gekocht om in mijn O2 te bouwen en het heeft er ook zo ingezeten maar met mijn 20TDI(BKD) was er een issue dat hij de airco steeds uitschakelde volgens mij ofzo en dat was alleen toentertijd op te lossen door het motormanagement aan te passen en dat heb ik toen niet laten doen.
Maar deze conversie werd een jaar of 10 vaker ingebouwd in de O2’s

Laatst bewerkt:

higgy

Forumguru
Kanweg.jpg Dit heb ik er nu inzitten. Je zou zeggen dat dat qua buitenafmetingen zou passen toch of vergis ik me. Ik wil er juist een wat smallere navi inzetten vh formaat dat jouw masker heeft.

EdK

Forumguru
Gat is volgens mij beide 2 din !
En kans dat het past als je een 1 din unit erin wil hebben is dat je alsnog met gat blijft zitten

higgy

Forumguru
De Bolero is een stukje breder dan dubbeldin, EdK. En loopt meer trapezium-achtig.
Ik wil er een dubbeldin navi in die minder schuin is aan de zijkanten, zoals de meeste mavi's.

Michelv.

Forumguru
Het gat is 13cm hoog en aan de bovenzijde 22cm breed, en onderzijde +/- 21cm breed voor de duidelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan